درآمد ۴۱ میلیون دلاری تیم کوک از فروش سهام اپل!

درآمد ۴۱ میلیون دلاری تیم کوک به‌عنوان مدیرعامل اپل به‌صورت خالص و پس از کسر مالیات از فروش بخشی از سهام این شرکت حاصل شده است.

پرونده ثبت‌شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا حاکی از درآمد ۴۱ میلیون دلاری تیم کوک به‌عنوان مدیرعامل اپل، از محل فروش سهام این شرکت، به‌صورت خالص پس از کسر مالیات است. این بزرگ‌ترین فروش سهام تیم کوک طی دو سال گذشته به‌شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: تیم کوک: شبکه اجتماعی ایکس میدان اصلی اینترنت است

درآمد ۴۱ میلیون دلاری تیم کوک از فروش سهام اپل

به‌گزارش رویترز، مدیرعامل اپل درحال‌حاضر چیزی بالغ بر ۳.۳ میلیون سهم از سهام اپل به ارزش حدوداً ۵۶۵ میلیون دلار در اختیار دارد. وی به‌تازگی موفق به فروش ۵۱۱ هزار سهم اپل شده که ارزش آن‌ها با احتساب مالیات حدوداً ۸۷.۸ میلیون دلار است.

از طرفی تیم کوک طی تابستان سال ۱۴۰۰ حدود ۳۵۵ میلیون دلار از سهام شرکتش را به‌فروش رسانده است. همچنین به‌علت نگرانی سرمایه‌گذاران از تقاضای کم گوشی، سهام اپل نسبت به بیشترین رکورد خود با میزان ۱۹۸.۲۳ دلار، در ماه مرداد، حدود ۱۳ درصد کاهش را تجربه می‌کند.

درآمد 41 میلیون دلاری تیم کوک

درآمد 41 میلیون دلاری تیم کوک

از طرفی قیمت گوشی آیفون‌های سری ۱۵ که ماه پیش رونمایی شدند، با رشدی روبرو نشده و تعدادی از کارشناسان علت این امر را ترس اپل از روند افت فروش گوشی‌های هوشمند قلمداد کرده‌اند. همچنین طبق پیش‌بینی تحلیلگران کی‌بنک (KeyBanc) فروش گوشی در آمریکا با توجه به تورم زیاد با کاهش مواجه شد. شرکت تحقیقاتی کانالیس (Canalys) نیز طی گزارشی از افت ۱۲ درصدی فروش گوشی در آمریکای‌شمالی خبر داده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص درآمد ۴۱ میلیون دلاری تیم کوک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: زومیت

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.