درآمد اینسامنیاک از ساخت بازی Sunset Overdrive فقط ۵۶۷ دلار بوده

درآمد اینسامنیاک از ساخت بازی Sunset Overdrive فقط ۵۶۷ دلار بوده

اینسامنیاک گیمز با ساخت بازی‌های Marvel’s Spider-Man به موفقیت تجاری عظیمی دست یافت که قبلا هرگز مشابه آن را ندیده بود، اما همه عناوین آن‌ها در حدود یک دهه اخیر فروش چشمگیری نداشته‌اند.

<!–

–>

در واقع، به طور خاص در مورد Sunset Overdrive، پولی که استودیو از آن به دست آورده، بسیار ناچیز بوده است. پس از افشای باج افزار بزرگ اخیر، یک سند داخلی Insomniac Games در فضای آنلاین منتشر شده که آمار فروش تعدادی از عناوین قبلی استودیو را نشان می‌دهد.

طبق این سند که توسط یکی از کاربران در ResetEra به اشتراک گذاشته شد، Sunset Overdrive از زمان عرضه برای Xbox One در سال ۲۰۱۴، قبل از اینکه در سال ۲۰۱۸ برای رایانه‌های شخصی عرضه شود، کمتر از ۱.۹ میلیون نسخه فروخته است.


مطلب پیشنهادی:آشنایی با مایلز مورالز – مرد عنکبوتی دنیای آلتیمیتاسپایدرمن آفریقایی-آمریکایی مارول
آشنایی با مایلز مورالز – مرد عنکبوتی دنیای آلتیمیتآشنایی با مایلز مورالز – مرد عنکبوتی دنیای آلتیمیت

این بازی دارای بودجه ۴۲.۶ میلیون دلاری بود که در مقابل آن فروش خالص ۴۹.۷ میلیون دلاری را به ارمغان آورد و هر نسخه به طور متوسط ۲۶ دلار فروخته شد. یک اختلاف بسیار کوچک است، اما این سند نشان می‌دهد که سهم اینسامنیاک از سود بازی تنها به ۵۶۷ دلار می‌رسد. نه، ۵۶۷ هزار دلار نیست. فقط پانصد و شصت و هفت دلار!

اینسامنیاکاینسامنیاک

زمانی که اینسامنیاک گیمز در سال ۲۰۱۹ توسط سونی خریداری شد، شرکت ژاپنی اعلام کرد که حقوق تمامی عناوین قبلی توسعه یافته توسط این استودیو، احتمالا از جمله Sunset Overdrive را در اختیار دارد. اگرچه شرکت در مورد احیای بالقوه این فرنچایز نامطمئن بوده، خود Insomniac ابراز علاقه کرده است.

در همین حال، افشای باج‌افزار Insomniac نشان داد که یکی دیگر از عناوین این استودیو از نظر تجاری ضعیف عمل کرده است – Ratchet and Clank: Rift Apart تنها ۲.۲ میلیون نسخه فروخته و ۸ میلیون دلار ضرر کرده است. در همان حین، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales بیش از ۱۰.۲ میلیون نسخه فروخته است.


مطلب پیشنهادی:آشنایی با کریون شکارچی – صیاد مرد عنکبوتییک هانتر در دنیای مارول
آشنایی با کریون شکارچی – صیاد مرد عنکبوتیآشنایی با کریون شکارچی – صیاد مرد عنکبوتی


کنسل شدن لست آو آس فکشنز و بدترین بازی سال ؟! | ویجی‌لاگ پلاس

خالق بازی God of War نسخه‌های جدید این سری را دوست ندارد - ویجیاتوخالق بازی God of War نسخه‌های جدید این سری را دوست ندارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.