داستان اصلی بازی Phantom Blade Zero حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت طول می‌کشد

داستان اصلی بازی Phantom Blade Zero حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت طول می‌کشد

در میان عناوین متعددی که در شوکیس پلی استیشن به نمایش گذاشته شدند، Phantom Blade Zero از استودیو S-Game توجه خیلی‌ها را به خود جلب کرد.

این عنوان سبک هک اند اسلش از طریق استیم و فروشگاه اپیک گیمز برای پی‌سی به همراه پلی استیشن ۵ عرضه می‌شود و سازنده جزئیات جدیدی را در یک پرسش و پاسخ دیسکورد فاش کرده است.

به عنوان دنباله‌ای برای بازی موبایلی Phantom Blade: Executioners، در اثر جدید داستان شخصیت Soul روایت می‌شود که به او خیانت شده، مجروح شده و دوستانش ضد او شده‌اند. داستان اصلی به تنهایی حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت به طول خواهد کشید.


مطلب پیشنهادی:بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟کسب درآمد از طریق بازی‌های NFT
بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟بهترین بازی‌های NFT کدام‌اند؟

با این حال، تعداد زیادی ماموریت‌های جانبی نیز وجود دارند. یک End-Game قوی با حضور باس‌های مختلف، یک برزخ با عناصر روگ‌لایک و دانجن‌های چند نفره وعده داده شده است. سازنده همچنین توضیح داد که تمام صحنه‌های مبارزه با موتورو بازی ضبط شده بودند و واقعی هستند.

اما ما دوربین «سینماتیک‌تری» را برای ثبت تصاویر تریلر تنظیم کردیم. برخی از زاویه‌ها به طور خاص تنظیم شده‌اند. بازی واقعی دارای یک دوربین پایدار با دامنه دید وسیع‌تر خواهد بود. مبارزه بسیار واضح‌تر به نظر می‌رسد، اما در تریلر تاثیرگذاری کمتری دارد (یا خیلی سرگیجه‌آور خواهد بود).

بازیکنان دستورات مهارت‌های خود را در دو زنجیره ویرایش می‌کنند و دو دکمه را فشار می‌دهند تا ترکیب‌های بسیار پیچیده و سریع اجرا شود. این باعث می‌شود که گیم‌پلی همه شبیه یک استریمر حرفه‌ای DMC یا Ninja Gaiden باشد. اما در سازماندهی ترتیب مهارت و سایر قابلیت‌های مربوط به زمان‌بندی (دفع ضربه، جاخالی دادن و غیره) پیچیده‌های خاصی وجود دارد.

داستان اصلی بازی Phantom Blade Zero حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت طول می‌کشد - ویجیاتوداستان اصلی بازی Phantom Blade Zero حدود ۳۰ تا ۴۰ ساعت طول می‌کشد - ویجیاتو

در حالی که نبردهای Phantom Blade Zero شبیه به نینجا گایدن است، یک نقشه جهانی نیمه باز برای کاوش با مسیرهای متعدد به جای یک محیط خطی وجود دارد. در حالی که تاریخ انتشار دقیقی ندارد، مفهوم اولیه در سال ۲۰۱۷ نوشته و طراحی شد (زمانی که تیم محدود به ۲-۳ عضو اصلی بود). توسعه اصلی در اوایل سال ۲۰۲۲ آغاز شد.

جالب اینجاست که علیرغم اینکه تنها PS5 را به‌ عنوان کنسول انتشار خود معرفی کرد، توسعه‌دهنده گفته که «هیچ انحصاری بر روی هیچ پلتفرمی» ندارد. اینکه آیا نسخه Xbox Series X/S در آینده معرفی خواهد شد یا نه، باید منتظر ماند و دید.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Meدارک پیکچرز همچنان در روندی نزولی!
بررسی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Meبررسی بازی The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me


چجوری تمام بازی‌ها رو با کامپیوتر تجربه کنیم؟ حتی زلدا و گاد آو وار

همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها همه چیز در مورد امولاتورها شبیه ساز ها

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.