خشم شدید گیمرها از نمایش تبلیغات در جریان بازی‌های یوبیسافت

طبق جدیدترین گزارش‌ها، شرکت «یوبیسافت» (Ubisoft) به‌تازگی تبلیغاتی را در میانه بازی‌های کامپیوتری خود به نمایش در می‌آورد. این تبلیغات به نوعی گیم پلی عنوان را مختل می‌کند و کاربران از این اقدام عجیب شرکت Ubisoft از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز انتقاد کردند. هنوز مشخص نیست که «یوبیسافت» به صورت موقت تصمیم به نمایش تبلیغات در میانه بازی‌ها گرفته است یا اینکه بخشی از تمامی عناوین آینده شرکت مذکور خواهد بود.

کاربری در پلتفرم «ردیت» (Reddit) گزارش داد که در زمان انجام بازی Assassin’s Creed Odyssey روی کنسول «ایکس باکس وان» (Xbox One)، شاهد یک تبلیغ در میانه بازی بوده است. گفتنی است این تبلیغ در زمان مراجعه کاربر به نقشه بازی نمایان شده است. همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این تبلیغ جدید شرکت «یوبیسافت» به تخفیف ۲۰ درصدی بلک فرایدی برای خرید بازی Assassin’s Creed Mirage مربوط می‌شود.

نمایش تبلیغات یوبیسافت

نمایش تبلیغات در میانه بازی‌های یوبیسافت؛ ایراد فنی یا از روی قصد؟

از نظر ظاهری، گیمرها با کلیک روی گزینه «بستن» می‌توانند از پیام تبلیغاتی فوق خارج شوند؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا راهی برای فرار از این تبلیغات وجود دارد یا خیر. برخی از کارشناسان اعلام می‌کنند چنین اقدامات مخربی از سوی شرکت‌های بازی‌سازی می‌تواند منجر به ایجاد درگیری با مشتریان و گیمرها شود.

معلوم نیست آیا شرکت Ubisoft قصد دارد این «ویژگی» جدید را به عناوین دیگر خود نیز گسترش دهد یا خیر؛ اما در حال حاضر نمایش تبلیغات در میانه بازی‌ها خشم شدید جامعه گیمرها را برانگیخته است. بسیاری از گیمرها «یوبیسافت» را به دلیل از بین بردن تجربه واقعی گیم پلی بازی‌ها سرزنش می‌کنند. اکثراً موافق بودند که نمایش تبلیغات مربوط به محصولات جدید و سایر محتواها در منوی اصلی قبل از شروع بازی می‌تواند قابل‌تحمل باشد ولی دلیل خوبی برای استودیوها برای درج تبلیغات در وسط بازی وجود ندارد.

شایان ذکر است در اکثر بازی‌های موبایل، کاربران شاهد تبلیغات در جریان عناوین هستند؛ اما نمایش حجم انبوهی از تبلیغات در میانه بازی‌های بزرگ مانند سری Assassin’s Creed می‌تواند عذاب‌آور و طاقت‌فرسا تلقی شود. با این حال، باید منتظر ماند و دید شرکت «یوبیسافت» به واکنش خشمگین گیمرها در شبکه‌های اجتماعی چه پاسخی می‌دهد. آیا این شرکت به نمایش تبلیغات در میانه بازی‌های خود ادامه می‌دهد یا عقب‌نشینی کرده و از استراتژی نادرست خود عذرخواهی می‌کند؟

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.