خرید یوسی و واریز سریع آن (کمتر از ۳ دقیقه) در فروشگاه معتبر اوریکس‏گیم

بازی پابجی موبایل، یکی از هیجان انگیزترین بازی‏های سبک شوتر موبایل در سال‏های اخیر است، که مانند سایر بازی‌های اکشن دیگر تنها یک پیام دارد، بکش تا زنده بمانی! برخلاف رایگان بودن این بازی، بسیاری از ویژگی‏ها و امکانات درون بازی غیر رایگان است که برای به دست آوردن آنها نیاز به کاربردی‏ترین و مهمترین آیتم در این بازی دارید که برخی آن را با نام یوسی و برخی الماس بازی می‏شناسند. فروشگاه‏های زیادی اقدام به فروش یوسی پابجی موبایل می‏کنند اما بسیاری از آنها مجوز‏های لازم برای فعالیت را ندارند و قابل اعتماد نیستند. پس اگر می‏خواهید یک خرید مطمئن و امن داشته باشید، حتما به فروشگاه معتبر ORIXGAME مراجعه کنید و نسبت به خرید یوسی پابجی موبایل اقدام کنید. در ادامه با ما همراه باشید:

  • قیمت یوسی پابجی موبایل در فروشگاه اوریکس‏گیم
  • خرید پرایم پلاس با قیمت ارزان فقط در فروشگاه اوریکس‏گیم
  • خرید یوسی ورود به اکانت از فروشگاه اوریکس‏گیم
  • چرا باید از اوریکس‏گیم یوسی را خریداری کنیم؟

قیمت یوسی پابجی موبایل در فروشگاه اوریکس‏گیم

همانطور که می‏دانید، یوسی ارز دورن بازی می‏باشد و قیمت ارز هم به قیمت دلار بستگی دارد. در فروشگاه اوریکس‏گیم بسته‏های متنوع یوسی پابجی موبایل با تضمین کمترین قیمت و با کمترین سود نسبت با سایر فروشگاهها موجود می‏باشد. سرعت واریز یوسی در فروشگاه اوریکس‏گیم با آیدی عددی در کمتر از ۳ دقیقه انجام می‏گیرد. با خرید یوسی پابجی موبایل، علاوه بر اینکه امکان شخصی سازی کاراکتر خود در داخل بازی فراهم می‏شود، امکان شرکت در رقابت‏های رویال پس و الایت رویال پس و همچنین امکان استفاده از گردونه شانس برای دستیابی به تجهیزات جنگی نیز برایتان مهیا می‏باشد. در کنار بازی پابجی موبایل، اگر به بازی‏های سبک DOTA علاقه دارید، حتما بازی موبایل لجند را تجربه کنید و برای خرید جم موبایل لجند با قیمت ارزان فروشگاه اوریکس‏گیم را فراموش نکنید. همچنین انسی پابجی نیو استیت موبایل را نیز با ارزانترین قیمت می‏توانید از اوریکس‏گیم بخواهید. از طرفی کدهای تخفیف فوق‏العاده جذاب و استثنایی با ظرفیت محدود در فروشگاه اوریکس‏گیم موجود می‏باشد که تنها با دنبال کردن شبکه‏های اجتماعی مربوط به اوریکس‏گیم می‏توانید به آن‏ها دست یابید. پس این فرصت را از دست ندهید!

تکراتو با تگ1 1

تکراتو با تگ1 1

خرید پرایم پلاس با قیمت ارزان فقط در فروشگاه اوریکس‏گیم

پرایم پلاس یک اشتراک فوق‏العاده و پرطرفدار در بازی پابجی موبایل است که بر خلاف قیمت اقتصادی آن دارای جوایز فوق العاده ارزشمندی است. یکی از مهمترین دلایل خرید پرایم پلاس این است که، ارزش واقعی پرایم پلاس ۱۰ برابر ارزش همان مقدار خرید یوسی است. همچنین با خرید Prime Plus، در زمان فعال سازی۶۶۰  یوسی و روزانه ۸ یوسی در مدت ۳۰ روز دریافت می‏کنید که در مجموع ۹۰۰  یوسی می‏شود. همچنین پوینت آرپی به ارزش ۳۰۰ یوسی و کلی جوایز دیگر به دست می‏آورید.

خرید یوسی ورود به اکانت از فروشگاه اوریکس‏گیم

شما کاربران عزیز می‏توانید در صورت نداشتن ویزا کارت، مستر کارت و …، خرید یوسی ورود به اکانت خود را به طور مستقیم از درگاه اصلی خرید داخل بازی، بدون هیچ واسطه ای به فروشگاه اوریکس‏گیم بسپارید و با ضمانت سالم ماندن اکانت شما، و قیمت ارزان یوسی ورود به اکانت یک خرید مطمئن را تجربه کنید.

خرید یوسی و واریز سریع آن (کمتر از 3 دقیقه) در فروشگاه معتبر اوریکس‏گیم

خرید یوسی و واریز سریع آن (کمتر از 3 دقیقه) در فروشگاه معتبر اوریکس‏گیم

چرا باید از اوریکس‏گیم یوسی را خریداری کنیم؟

ما به شما این اطمینان را می‏دهیم که وب سایت اوریکس‏گیم، عرضه کننده محصولات بهترین بازی‏های پرطرفدار از جمله یوسی پابجی موبایل است. تیم پشتیبانی اوریکس‏گیم به گونه ای است که در زمان کمتر از ۳ دقیقه و با سریع‏ترین روش محصول را به دست شما می‏رسانند. پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته و تضمین کمترین قیمت محصولات گیمینگ از دیگر موارد مورد اطمینان این فروشگاه است. ناگفته نماند این فروشگاه مجازی دارای نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی می‏باشد و منبع بسیار معتبری برای خرید تمامی خدمات گیمینگ است.

/

پایان رپورتاژ

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.