خرید و استعلام آنلاین قیمت میلگرد تمام کارخانه ها در فولادسل

zoomit9 64e45b8288796772a8e34c20

در عصر تکنولوژی کمتر کسی از روش های سنتی برای استعلام قیمت میلگرد استفاده می کند. به همین جهت فولادسل جهت سهولت مشتریان خود، لیست قیمت میلگرد تمام کارخانه ها را در وب سایت خود قرار داده و به صورت لحظه ای بروزرسانی می کند. این امر صورت گرفته تا مشتریان بازار آهن آلات بتوانند به صورت لحظه ای با استفاده از وب سایت فولادسل: fooladsell.com قیمت ها را رصد کنند و پس از تحلیل بازار و نمودار قیمت میلگرد، خرید خود را نهایی کنند.

روش های استعلام قیمت میلگرد در فولادسل

به دلیل پیشرفت تکنولوژی در عصر امروزی، فولادسل تصمیم گرفته تا برای مشتریان تمام مسیر های استعلام قیمت را فراهم سازد؛ به همین دلیل روش های زیر را برای استعلام قیمت روز میلگرد برای کاربران خود در دسترس قرار داده است:

۱. استعلام قیمت آنلاین میلگرد از طریق وب سایت فولادسل

قیمت روز میلگرد در فولادسل به صورت روزانه و لحظه ای بروزرسانی می شود. شما می توانید در وب سایت فولادسل به صورت لحظه ای قیمت میلگرد را آنلاین بررسی کنید. در این صفحه قیمت انواع میلگرد تمام کارخانه ها مانند قیمت میلگرد آناهیتا گیلان و قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان را مشاهده کنید. همچنین مشخصات فنی هر محصول مانند نوع میلگرد(آجدار و ساده)، سایز میلگرد، گرید میلگرد A1،A2،A3،A4،A5 و حالت میلگرد (شاخه یا کلاف) قابل رویت می باشد. در جدول قیمت میلگرد آجدار فولادسل قیمت ها با ارزش افزوده و بدون ارزش افزوده قابل مشاهده می باشد و می توانید خرید خود را از طریق سفارش آنلاین در وب سایت انجام دهید.

در وب سایت فولادسل پس از جداول قیمت، محتوایی در خصوص مشخصات فنی، کاربرد ها و ویدیو معرفی محصول نیز وجود دارد تا بتوانید پاسخ هر سوالی در رابطه با محصول انتخابی خود دارید را دریابید. کارشناسان فروش مجموعه فولادسل نیز آماده ارائه مشاوره رایگان خرید به شما عزیزان می باشند.

۲. استعلام قیمت میلگرد در تلگرام فولادسل

یکی دیگر از روش هایی که فولادسل جهت سهولت در فرایند استعلام گیری قیمت میلگرد ذوب آهن و … برای شما عزیزان در نظر گرفته، ارائه قیمت روزانه میلگرد در کانال تلگرامی خود به آدرس t.me/fooladsell می باشد. در کانال تلگرام فولادسل می توانید قیمت انواع میلگرد در کارخانه های متفاوت مانند قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان و قیمت میلگرد زاگرس شهرکرد را مشاهده کنید و با پی از مشاوره رایگان توسط کارشناسان فروش میلگرد، خرید میلگرد اصفهان و یا کارخانه های دیگر مدنظر خود را نهایی کنید.

۳. استعلام قیمت از طریق عضویت در باشگاه مشتریان فولادسل

هلدینگ فولادسل جهت سهولت مشتریان در استعلام گیری قیمت روز میلگرد آناهیتا گیلان و …، باشگاه مشتریانی را راه اندازی کرده که می توانید با وارد کردن ایمیل و یا شماره تلفن خود و ثبت نام در آن، عضو باشگاه مشتریان شده و روزانه تغییرات و نوسانات قیمت میلگرد کارخانه های متفاوت مانند قیمت میلگرد آناهیتا گیلان و قیمت میلگرد نیشابور را مطلع شوید. قیمت میلگرد تمام کارخانجات تولید کننده میلگرد مانند میلگرد آناهیتا، نیشابور، هیربد و … در باشگاه مشتریان فولادسل قابل دریافت می باشد.

۴. استعلام قیمت تلفنی میلگرد

حتی با وجود تمام روش های مدرن برای استعلام آنلاین قیمت میلگرد، همچنان برخی از کارخانجات تولید کننده میلگرد از اعلام نرخ روز محصول خود اجتناب می کنند. این موضوع باعث می شود که در جداول قیمت برخی از محصولات قیمتی را برای نمایش نداشته باشند و آیکون تماس بگیرید به جای قیمت باشد. در این شرایط می توانید به صورت تلفنی با شماره گیری خط ویژه ۰۲۱۷۴۴۸۶ از قیمت لحظه ای میلگرد مورد نظر خود مطلع شوید.

معرفی هلدینگ فولادسل

هلدینگ پترو سازه ساحل(فولادسل)، در سال ۱۳۸۹ کار خود را با تامین کنندگی تجهیزات پالایشگاه­ها و سکوهای نفتی لیست AVL شرکت نفت جمهوری اسلامی ایران، آغاز کرد. با گسترش فعالیت شرکت در حوزه آهن آلات و عضویت در اتحادیه آهن و فولاد کشور و عضویت در اتاق بازرگانی تهران، جواز حضور در رسته عمده فروشی آهن و فولاد و کارت بازرگانی اخذ شد.

چه مقاطعی را می توان از فولادسل استعلام قیمت و خریداری کرد ؟

فولادسل ارائه دهنده قیمت روز انواع آهن آلات مانند انواع ورق های فولادی، میلگرد(ساده و آجدار)، تیرآهن و هاش، قوطی پروفیل، نبشی و ناودانی، صنایع مفتولی مانند سیم خاردار و انواع توری فلزی، انواع ساندویچ پانل سقفی و دیواری و همچنین انواع لوله های فلزی می باشد.

فولادسل محصولات کدام کارخانه ها را پوشش می دهد ؟

فولادسل برای تمام محصولات ذکر شده قیمت روز تمام کارخانه های فعال و تولید کننده این محصولات را ارائه می دهد و از تمام این کارخانه ها خرید شما را انجام می دهد. لیست کارخانه های تولید کننده میلگرد به شرح زیر است:

● کارخانه ذوب آهن اصفهان

● کارخانه نیشابور

● کارخانه سیادن ابهر

● کارخانه آریان فولاد

● کارخانه جهان فولاد سیرجان

● کارخانه امیرکبیر

● کارخانه هیربد زرندیه

● کارخانه ابرکوه

● کارخانه ظفر بناب

● کارخانه بافق یزد

● کارخانه گروه ملی

● کارخانه میانه

● کارخانه فایکو

● کارخانه زاگرس

● کارخانه راد همدان

● کارخانه ذوب و نورد کرمان

● کارخانه سیرجان حدید جنوب

● کارخانه آناهیتا گیلان

● کارخانه آرمان آسیا

● کارخانه ذوب آهن اردبیل

علت تفاوت قیمت محصولات کارخانه ها چیست ؟

به علت میزان تقاضا بالا محصول میلگرد، کارخانه های متعددی این محصول را تولید میکنند. بسته به عوامل متفاوتی قیمت محصول تولیدی این کارخانه ها با یکدیگر متفاوت می باشد. در ادامه این موارد را با یکدیگر دقیق تر بررسی می کنیم.

  • وزن میلگرد

یکی از اصلی ترین علت های تفاوت قیمت میلگرد های کارخانجات متفاوت، وزن میلگرد می باشد. به عنوان مثال یک کارخانه وزن میلگرد تولیدی اش، در یک سایز و یک گرید، از کارخانه دیگر بیشتر است و این موضوع سبب می شود تا قیمت آن نیز بیشتر باشد.

  • قیمت مواد اولیه برای تولید

ماده اولیه تولید میلگرد (شمش فولادی) به دو روش در دسترس کارخانجات برای عملیات نورد و تولید میلگرد قرار میگیرد. روش اول تولید توسط خود کارخانه و روش دوم خرید از کارخانه های تولید کننده شمش فولادی می باشد. مشخص است که کارخانه ای که ماده اولیه مورد نیاز را خودش تولید می کند قیمت پایین تری نیز دارد.

  • کیفیت محصول تولیدی

استاندارد های میلگرد در گرید های متفاوت مشخص است اما برخی از کارخانجات کیفیت تولید و یا تجهیزات بروز تری را نسبت به سایر کارخانه های تولید کننده میلگرد دارند. همین موضوع سبب می شود تا کارخانه هایی که کیفیت بهتری دارند از قیمت بالاتری نیز برخوردار باشند.

  • هزینه حمل و نقل

هزینه جا به جایی محصول خریداری شده همیشه می تواند در بحث قیمت موثر باشد. هرچه کارخانه از مقصد شما دورتر باشد هزینه حمل و نقل و باربری نیز بیشتر است. برای همین خریداران میلگرد سعی بر این دارند تا با در نظر گرفتن پیش نیاز های خود، از نزدیک ترین کارخانه به پروژه خود خرید را انجام دهند.

مزایای خرید میلگرد از فولادسل

در ادامه به بررسی این موضوع می پردازیم که استعلام قیمت میلگرد و خرید آن از فولادسل چه مزایایی را برای مشتریان شامل می شود؟

امکان خرید چکی میلگرد، خرید اعتباری میلگرد (LC) و خرید نقدی

از مهمترین مزایا خرید از فولادسل می توان به امکان خرید به روش های متفاوت اشاره کرد. فولادسل برای سهولت فرآیند خرید مشتریان، روش های خرید میلگرد متفاوتی را ارائه داده است. اولین روش، خرید چکی میلگرد می باشد، دومین روش، خرید اعتباری میلگرد یا همان LC می باشد که می توانید شرایط دقیق آن را در صفحه فروش اعتباری میلگرد فولادسل مشاهده کنید؛ آخرین روش نیز روش مرسوم خرید نقدی می باشد.

ارسال رایگان در اولین سفارش از فولادسل

فولادسل به عنوان خوش آمد گویی به مشتریانی که اولین سفارش خود را در فولادسل ثبت می کنند، اولین سفارش آن ها را با ارسال رایگان تحویل می دهد تا مشتری در خرید اول هزینه های مربوط به باربری را متحمل نشود.

چک شدن بار توسط واحد کنترل کیفیت (QC)

از مزایا دیگر استعلام قیمت میلگرد و خرید آن از فولادسل می توان کنترل شدن محصولات خریداری شده توسط واحد کنترل کیفیت فولادسل اشاره کرد. این موضوع باعث می شود تا مشتریان با خیال راحت تری خرید خود را انجام دهند و با فولادسل، تجربه یک خرید امن را داشته باشند.

نتیجه‌گیری

در این مطلب سعی کردیم شما را با انواع روش های استعلام قیمت میلگرد در اثر جدید و با استفاده از تکنولوژی های متفاوت آشنا کنیم. شما عزیزان می توانید در صورت وجود هرگونه پرسش به وب سایت فولادسل مراجعه کنید و یا در انتهای همین صفحه سوال خود را کامنت کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود. امیدواریم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.