خبر بد برای طرفداران اپل: آیپد ایر ۲۰۲۴ با نمایشگر LCD عرضه می‌شود

GL EsP9WQAE nHv

آیپد مینی، آیپد، آیپد ایر و آیپد پرو تبلت‌های ارائه‌شده توسط اپل هستند. همان‌طور که از نام نسخه پرو می‌توان حدس زد، این دستگاه به بهترین مشخصات مجهز شده است. قرار بود که فناوری Mini-LED در آیپد ایر ۱۲.۹ اینچی ۲۰۲۴ ارائه شود، اما به نظر می‌رسد که اپل تصمیم گرفته این دستگاه‌ها را با نمایشگر استاندارد LCD روانه بازار کند.

خبری از نمایشگر مینی LED در آیپد ایر ۲۰۲۴ نخواهد بود

راس یانگ، مدیرعامل شرکت مشاوران زنجیره تامین نمایشگر (DSCC) و تحلیلگر مشهور در صنعت نمایشگر، قبلا گفته بود که آیپد ایر ۲۰۲۴ ممکن است با یک پنل مینی LED عرضه شود. با این حال، او اکنون توضیح می‌دهد که منابع جدیدش نشان می‌دهند که آیپد ایر به‌دلیل هزینه‌های بالای تولید پنل‌های مینی LED، به پنل LCD مجهز می‌شود.

راس یانگ همچنین اشاره کرد که اپل در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ یک مدل جدید آیپد با نمایشگر مینی LED را معرفی خواهد کرد. مدل این دستگاه دقیق هنوز مشخص نشده است. این محصول ممکن است یک آیپد پرو ارزان‌قیمت یا یک مجموعه آیپد کاملاً جدید باشد. قبلاً مشخص شده بود که اپل در حال کار بر روی یک آیپد ایر جدید است، اما مشخصات فنی کامل هنوز دردسترس نیست.

فناوری نمایشگر Mini-LED به آرامی در برخی از دستگاه‌ها به‌کار گرفته می‌شود و کنتراست غنی‌تر و مناطق تیره را در مقایسه با پنل‌های LCD ارائه می‌دهد، اما کاملاً مشابه نمایشگرهای OLED نیست. مینی LEDها می‌توانند با روشن‌کردن صفحه‌نمایش با LEDهای بسیار کوچکتر به رنگ‌های بهتری دست پیدا کنند. اپل برای اولین‌بار از پنل‌های Mini LED در آیپد پرو ۲۰۲۱ استفاده کرد. اما به نظر می‌رسد به دلیل هزینه بالا از تجهیز آیپد ایر به Mini LED منصرف شده است..

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.