خبری از بسته الحاقی یا دنباله برای Baldur’s Gate 3 نخواهد بود

خبری از بسته الحاقی یا دنباله برای Baldur’s Gate 3 نخواهد بود

Swen Vincke، بنیانگذار استودیو Larian اخیرا فاش کرد که این استودیو هیچ گونه اکسپنشن یا بسته الحاقی برای Baldur’s Gate 3 منتشر نخواهد کرد. همچنین روی قسمت چهارم آن نیز کار نمی‌کند.

<!–

–>

وینکه در یک پنل در جریان GDC 2024 (طبق گزارش IGN)، گفت که استودیو قصد دارد از فضای Dungeons and Dragons دور شود و روی چیز جدیدی کار کند. اینکه مالک آی‌پی، شرکت Wizards of the Coast می‌خواهد چه کاری انجام دهد، مشخص نیست.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Persona 3: Reloadدراما در مدرسه
بررسی بازی Persona 3: Reloadبررسی بازی Persona 3: Reload

Vincke که کارگردانی نقش‌آفرینی مورد تحسین منتقدان را نیز بر عهده داشت، سال گذشته گفته بود که ساخت بسته الحاقی «غیرقابل انجام» نیست، اما همچنان «بسیار سخت» خواهد بود.

در مورد بازی بعدی آن‌ها، لاریان ممکن است دوباره سری Divinity: Original Sin را ادامه دهد. قبل از اینکه Baldur’s Gate 3 فاز دسترسی زودهنگام را ترک کند، وینکه گفت که تیم «قطعا در مقطعی به آن بازی بازخواهد گشت».

Baldur’s Gate 3Baldur’s Gate 3

صرف نظر از این، «زمان زیادی» طول خواهد کشید تا استودیو آماده صحبت در مورد عنوان بعدی خود شود. هنوز هم به‌روزرسانی‌هایی برای Baldur’s Gate 3 منتشر خواهد شد.

استودیو Larian در چند ماه گذشته به خوبی از بالدرز گیت ۳ پشتیبانی کرده و قصد دارد در سال ۲۰۲۴ نیز به صورت رسمی ابزار ماد را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

استقبال بازیکنان و طرفداران نیز از بازی Baldur’s Gate 3 بسیار خوب بوده و تاکنون احتمالا بیش از ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته است.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Skull and Bonesفرسنگ‌ها زیر انتظارات
بررسی بازی Skull and Bonesبررسی بازی Skull and Bones


قاتل جدید بازی های شوتر چیه و چرا؟

دو تریلر جدید از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شدند [تماشا کنید] - ویجیاتودو تریلر جدید از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر شدند [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.