خبرهای عرضه گوشی Poco F6 Pro (آپدیت فروردین ۱۴۰۳)

طبق شایعات Poco F6 Pro فقط یه گوشی نیست، بلکه یه شاهکار عکاسیه که تو جیبت جا می‌شه! با دوربین‌های قدرتمند این گوشی می‌تونین عکس‌ها و فیلم‌هایی بگیرین که انگار یه عکاس حرفه‌ای گرفته!

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی دارای حسگر ۱/۱.۵۵ اینچی Light Fusion 800 با دیافراگم f/1.6، لرزشگیر اپتیکال و الکترونیکی (OIS و EIS) و فلش LED هستش. دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، مشخصات دیافراگم f/2.2 و زاویه دید ۱۲۰ درجه داره و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی Poco F6 Pro هم از دیافراگم f/2.4 پشتیبانی می‌کنه.

مشخصات دوربین Poco F6 Pro

طبق خبرها دوربین سلفی این گوشی ۱۶ مگاپیکسله و از کیفیت خیلی خوبی برخورداره. میگن Poco F6 Pro قراره از هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت عکس‌ها و فیلم‌ها استفاده کنه.

پورت‌ های گوشی پوکو اف ۶ پرو

میگن این گوشی فضای جایگذاری دو سیم کارت نانو رو داره. یعنی می‌تونین از دو سیم کارت به طور همزمان استفاده کنین. همینطور یه پورت USB Type-C برای شارژ گوشی، انتقال اطلاعات و اتصال به لوازم جانبی مثل هندزفری و فلش مموری داره. یه جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم روی پوکو اف ۶ پرو هست که برای اتصال هندزفری و هدفونه و مثل اینکه قرار نیست حذف شه. یه سری اسپیکرهای استریو هم برای گوش دادن به موسیقی و تماشای فیلم با صدای باکیفیت برای این گوشی گذاشته شدن.

Poco F6 Pro از جدیدترین نسل شبکه موبایل پشتیبانی می‌کنه و می‌تونین با سرعت خیلی بالا به اینترنت وصل بشین. همینطور دارای جدیدترین نسل Wi-Fi یعنی Wi-Fi 7 هست. یه بلوتوث ۵.۴ برای اتصال به لوازم جانبی مثل هندزفری، ساعت هوشمند و اسپیکر بلوتوثی هم برای این گوشی تعبیه شده.

باتری و شارژدهی گوشی Poco F6 Pro

به نظر میاد Poco F6 Pro از نظر ظرفیت باتری و شارژدهی، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشه. این گوشی مجهز به یک باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتیه که خیال شما رو برای کل روز راحت می‌کنه. دیگه لازم نیست نگران تموم شدن شارژ باتری وسط کار باشید. اینم بگم که رم‌هایی که تو این گوشی استفاده شده، کم‌مصرف‌تر هستن و از شارژ باتری گوشی بهینه‌تر استفاده میکنن.

علاوه بر ظرفیت بالا، Poco F6 Pro از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنه. این یعنی با یه شارژ کوتاه مدت می‌تونید تا مدت زیادی از گوشی استفاده کنین. تصور کنین که توی نیم ساعت باتری گوشی از صفر تا صد شارژ بشه! این ترکیب از باتری قدرتمند و شارژ سریع، Poco F6 Pro رو به یه گوشی ایده‌آل برای گیمرها و کسایی که زیاد از گوشی‌شون استفاده می‌کنن تبدیل می‌کنه.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.