خانه شکلاتی؛ فروشگاه اینترنتی لوازم فانتزی خانه و آشپزخانه

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و
تحریریه مسئولیتی
درباره محتوای آن ندارد.

ظروف و لوازم فانتزی ترکیبی زیبا از خلاقیت و کاربرد را ارائه می‌دهند و حس جادویی و هوس‌برانگیزی را به زندگی روزمره ما می‌آورند. از سوی دیگر چنین محصولاتی ما را با خود به قلمروهای شگفتی و افسانه‌ها می‌برند، با طرح‌هایی که موجودات افسانه‌ای، جنگل‌های مسحور شده و سایر عناصر خارق‌العاده را تداعی می‌کنند. چنین وسایلی فرصتی برای ترکیب دنیای ما با حس شگفتی و تخیل را فراهم می‌کنند و جذابیت دوچندانی به خانه ما می‌دهند.

اما متاسفانه در بازار فروشنده‌های زیادی ادعای فروش محصولات فانتزی با کیفیت و مطمئن را دارند، پس برای خرید این محصولات باید به کدام سایت اعتماد کنیم؟ در پاسخ، در این مقاله فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی را معرفی می‌کنیم که سایتی معتبر برای سفارش انواع لوازم فانتزی آشپزخانه و خانه است. پس همراهمان بمانید.

خانه شکلاتی؛ فروشگاه اینترنتی لوازم فانتزی خانه و آشپزخانه

لوازم فانتزی خانه و آشپزخانه

آیا تا کنون رویای زندگی در دنیایی فانتزی را داشته‌اید، جایی که جادو در تمام بخش‌های آن خودنمایی می‌کند و هر چیزی ممکن است؟ اگر جوابتان مثبت است، شاید دلتان بخواهد با خرید لوازم فانتزی آشپزخانه و خانه، فضای خود را به سرزمین عجایب تبدیل کنید و روزانه روحیه متفاوتی داشته باشید.

تصور کنید در آشپزخانه‌ای غذا می‌پزید که یک دیگ جادویی خودش را به‌هم می‌زند، یک لوستر کریستالی روی دیوار نقشی از رنگین کمان را می‌اندازد و قفسه‌های شناور مواد غذایی را در خود جای می‌‌دهند.

آیا دوست ندارید آن‌ها را در خانه خود داشته باشید؟ توجه کنید این مثال‌ها تنها تعدادی از محصولاتی هستند که در یک فروشگاه اینترنتی لوازم فانتزی می‌توانید پیدا کنید و فضای زندگی شما را به قلمروهای جادویی تبدیل می‌کنند.

در ادامه چند نمونه از لوازم فانتزی آشپزخانه و خانه موجود در فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی را بررسی می‌کنیم.

  • ست پارچ و لیوان دیزنی: این محصول در فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی برای خرید وجود دارد. جنس آن پیرکس شفاف و محکم است و در ۴ طرح وجود دارد و شما می‌توانید با کلیک کردن روی هر طرح، عکس آن را ببینید. یکی از ویژگی‌های این ست این است که پارچ صافی دارد.

ارتفاع ماگ ۱۵ سانتی‌متر است و قطر آن ۶ سانتی‌متر است. حجم مایعی که در ماگ قرار می‌گیرد ۵۰۰ میلی‌لیتر و حجم پارچ ۱۰۰ میلی‌لیتر است. ارتفاع پارچ ۲۱ سانتی‌متر و قطر آن ۸ سانتی‌متر است.

  • لانچ باکس: این محصول در فروشگاه اینترنتی موجود و آماده ارسال است. با خرید لانچ باکس می‌توانید وعده غذایی ظهر خود را به چیزی تبدیل کنید که مشتاقانه منتظر آن باشید و در عین حال از گزینه‌های گران‌قیمت بیرون‌بر اجتناب کنید.
خانه شکلاتی؛ فروشگاه اینترنتی لوازم فانتزی خانه و آشپزخانه

این محصول بسیار جادار بوده و برای بردن غذا در مدرسه، دانشگاه و محل کار مناسب است. درب این محصول قفل دارد و هر طبقه روی طبقه دیگر چفت می‌شود. از طرفی دو باکس مربع و یک باکس مستطیل دارد که همه آن‌ها درب دارند. از ویژگی‌های مهم این محصول این است که می‌توانید آن را در مایکروویو قرار دهید یا آن را با ماشین ظرف‌شویی بشویید.

  • اجاق گاز مسافرتی STOVE: جنس باکس حمل این محصول از پلاستیک درجه یک و محکم است. جنس اجاق گاز فلزی است و در دو رنگ لیمویی و سبزآبی ارائه می‌شود. باکس آن دسته و درب قفلی دارد. رنگ آن ثابت است و به‌هیچ‌عنوان پاک نمی‌شود. از ویژگی‌های کاربردی این اجاق گاز این است که فندک سرخود دارد و برای مسافرت و کمپینگ گزینه خیلی خوبی است. کپسول گاز مورد استفاده در این محصول کپسول گاز سوپاپ دار است. شما می‌توانید  این محصول را از فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی خریداری کنید.
  • ظروف میکی موس: جنس این نعلبکی سرامیک است و فقط یک رنگ و مدل دارد. این محصول در فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی برای خرید موجود است.
  • جاسیگاری لوکس: جنس این محصول سرامیک است و به ‌دلیل داشتن ارتفاع می‌توان از آن به‌عنوان ماگ نیز استفاده کرد. این جاسیگاری در دو رنگ تولید شده است، قابلیت نگهداری سه سیگار را به‌طور همزمان دارد و طرح آن برجسته است.
  • لته خوری طرح جدید: جنس این لته خوری از سرامیک درجه یک است. این محصول پنج طرف و رنگ دارد و با ارتفاع ۸ سانتی‌متر و حجم ۳۵۰ میلی‌لیتر در فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی موجود و قابل سفارش است. این لته خوری برای سرو سوپ، دسر، چای و آرت‌زدن روی لته انتخاب بسیار خوبی است.
  • مخلوط کن و اسموتی ساز شارژی توانایی تهیه انواع نوشیدنی و آبمیوه را در سریع ترین زمان ممکن دارد. حمل این وسیله برقی به واسطه ابعاد و وزن پایین آن به راحتی در کیف یا چمدان امکان‌پذیر است.
  • لانچ بگ جیب دار: جنس این محصول برزنت و ضدآب است. نحوه ساخت آن به شکلی است که دمای ظرف را حفظ کرده و از سرد شدن غذا جلوگیری می‌کند. این لانچ بگ در ۵ رنگ وجود دارد و درب آن زیپ دارد.
  • تابه فضانورد میکی: این محصول مخصوص طرفداران میکی ماوس است. میکی ماوس از شخصیت‌های معروف دیزنی است و می‌توانید ظروف و وسایل فانتزی با طرح میکی ماوس را از فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی خریداری کنید. جنس آن از سرامیک است و فقط یک طرح دارد.
  • قوری استیل دسته خاص: جنس این قوری استیل دسته دار است. شکل آن مانند قوری‌های کارتون‌های قدیمی است. فقط یک رنگ دارد و ۱.۵ لیتر حجم دارد. این قوری حاوی صافی است و آن را با قیمت مناسب از فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی می‌توانید سفارش دهید.
  • روغن ریز فانتزی: این روغن ریز دسته دار، درب پیچی دارد و در ۲ طرح موجود است. حجم آن ۵۵۰ میلی‌لیتر است و درب آن جنسی از پلاستیک درجه یک دارد.

این لوازم تنها بخشی از لوازم فانتزی آشپزخانه هستند که می‌توانید به‌صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی پیدا کنید. محصولات این فروشگاه اینترنتی لوازم فانتزی، خانه شما را منحصربه‌فردتر و جالب‌تر می‌کنند و شخصیت و سلیقه رویاپردازتان را بهتر نشان می‌دهند.

خرید لوازم فانتزی از فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی

با توجه به انواع لوازم فانتزی آشپزخانه و خانه که در بازار وجود دارند و فروشگاه‌های زیادی که این محصولات را عرضه می‌کنند، افراد به‌راحتی نمی‌توانند از خرید با کیفیت خود مطمئن باشند. امروزه محصولات زیادی تنها طرح فانتزی روی خود دارند و زمانی که آن‌ها را خرید می‌کنید، از تصمیم خود به علت کیفیت پایینشان پشیمان می‌شوید.

اما خوشبختانه فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی با سابقه چندین ساله در فروش محصولاتی از قبیل ماگ، ظروف فانتزی، شکلات، ملزومات قهوه، ماگ جذاب، لوازم فانتزی آشپزخانه و غیره، به مشتریان خود خدمت‌رسانی می‌کند. این فروشگاه اینترنتی لوازم فانتزی در شهر قزوین، خیابان خیام شمالی و بالاتر از کوچه حافظی واقع شده است و به‌صورت آنلاین می‌توانید انواع محصولات موردنظر و محبوب خود را سفارش دهید.

این فروشگاه همچنین یک پیج اینستاگرام دارد و می‌توانید با تیم پشتیبانی آن از طریق پیام‌رسان واتساپ در ارتباط باشید. از جمله سایر خدمات خانه شکلاتی باید به مواردی مانند ارسال سریع و ضمانت محصولات اشاره کنیم.

خانه شکلاتی؛ فروشگاه اینترنتی لوازم فانتزی خانه و آشپزخانه

سخن نهایی

لوازم فانتزی آشپزخانه و خانه وسایلی هستند که تم یا طرحی عجیب، جادویی یا افسانه‌ای دارند. این لوازم فضای زندگی شما را سرگرم‌کننده و زیبا می‌کنند و اگر طرفدار ژانرهای فانتزی و علمی تخیلی باشید، لذت داشتن آن‌ها برای شما دوچندان می‌شود.

می‌توانید انواع تجهیزات آشپزخانه فانتزی را به‌صورت آنلاین یا در فروشگاه اینترنتی خانه شکلاتی پیدا کنید.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.