خالق لوکی به عنوان نویسنده فیلم Avengers: The Kang Dynasty انتخاب شد

خالق لوکی به عنوان نویسنده فیلم Avengers: The Kang Dynasty انتخاب شد

مایکل والدرون، خالق سریال لوکی برای نگارش فیلمنامه Avengers: The Kang Dynasty استخدام شده است. او پیش از این نیز با نویسندگی دیگر فیلم انتقام جویان، یعنی Avengers: Secret Wars موافقت کرده بود.

<!–

–>

سفر والدرون با مارول از فصل اول Loki شروع شد و با Doctor Strange in the Multiverse of Madness ادامه یافت. هر دو اثر به واقعیت‌های چندگانه در جهان مارول می‌پردازند، موضوعی کلیدی که تا جنگ‌های سری (Secret Wars) ادامه خواهد داشت.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویینگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی

نکته قابل ذکر این است که هیچ‌کدام از دو فیلم انتقام جویان هنوز کارگردان ندارند. پیش از این دستین دنیل کرتون (سازنده شانگ‌چی) برای کارگردانی Kang Dynasty انتخاب شده بود، اما او چندی پیش از پروژه بیرون رفت تا به دیگر پروژه‌های مارول برسد. این فیلم اونجرز که چند ماه قبل از «جنگ‌های سری» روی پرده سینماها می‌رود، جف لاونس را به‌ عنوان نویسنده دارد که فیلم‌نامه Ant-Man and the Wasp: Quantumania را نوشته است. از طرف دیگر مارول هنوز برای Avengers: Secret Wars کارگردانی استخدام نکرده است.

فیلم Avengers: The Kang Dynastyفیلم Avengers: The Kang Dynasty

علاوه بر آن، موضوع داستانی این دو فیلم انتقام‌جویان علامت سوال‌هایی را در ذهن طرفداران به وجود آورده است. آن هم به این دلیل است که جاناتان میجرز قبلا چند نسخه از شخصیت ویلن «کانگ» را در سریال Loki و همچنین فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania بازی کرده بود. اما در حال حاضر آینده این بازیگر با مارول مشخص نیست و حدس و گمان‌هایی مبنی بر خروج او از MCU وجود دارد.

اکنون فیلم Avengers: The Kang Dynasty برای اکران در ۱ می ۲۰۲۶ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵) برنامه ریزی شده و فیلم دیگر انتقام‌جویان، Avengers: Secret Wars در ۷ می ۲۰۲۷ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۶) اکران خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبزن بزن تماشایی بروس‌لی و دوستان در مدیوم سینما
بهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنیدبهترین فیلم های رزمی جهان سینما که باید تماشا کنید


بالدورز گیت ۳ بهترین بازی ساله؟

فیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us باز هم تاخیر خورد - ویجیاتوفیلم‌برداری فصل دوم سریال The Last of Us باز هم تاخیر خورد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.