خالق سریال House of Cards فیلم Star Wars جیمز منگولد را نویسندگی می‌کند

خالق سریال House of Cards فیلم Star Wars جیمز منگولد را نویسندگی می‌کند

بو ویلیمون، خالق سریال House of Cards، به فیلم جنگ ستارگان جیمز منگولد با نام Star Wars: Dawn of the Jedi پیوست تا فیلم‌نامه آن را بنویسد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:نقد انیمیشن Wish | آرزوی صدسالگی دیزنیهدیه‌ای که انتظارات را برآورده نکرد!
نقد انیمیشن Wish | آرزوی صدسالگی دیزنینقد انیمیشن Wish | آرزوی صدسالگی دیزنی

او در کنار جیمز منگولد فیلم‌نامه این فیلم را خواهد نوشت. Dawn of the Jedi به کارگردانی منگولد ماجرای پیدایش «نیرو» را ۲۵ هزار سال قبل از تمامی داستان‌هایی که از Star Wars دیده‌ایم دنبال می‌کند. هنگامی که این فیلم در سال ۲۰۲۳ معرفی شد، منگولد آن را اینگونه توصیف کرد:

این شانسی است که فیلم داستان کاملا خاص خود را تعریف کند، یعنی پیدایش نیرو. وقتی برای اولین بار با کثی کندی درباره‌اش صحبت کردم، گفتم این فرصتیست که فیلمی همچون «بن-هور» یا «ده فرمان» درباره پیدایش نیرو بسازیم. نیرو به چیزی همچون یک افسانه مذهبی تبدیل شده که در سراسر تمام فیلم‌های جنگ ستارگان حضور دارد. اما از کجا آمده؟ چگونه کشف شده؟ کی آن را کشف کرده؟ اولین جدای کی بود؟ این چیزیست که اکنون می‌نویسم.

خالق سریال House of Cards فیلم Star Wars جیمز منگولد را نویسندگی می‌کند - ویجیاتوخالق سریال House of Cards فیلم Star Wars جیمز منگولد را نویسندگی می‌کند - ویجیاتو

جیمز منگولد به واسطه ساخت فیلم‌هایی همچون Logan و Ford v Ferrari شهرت دارد و اخیرا نیز قسمت پنجم مجموعه ایندیانا جونز، یعنی Indiana Jones and the Dial of Destiny را کارگردانی کرده بود. او حالا علاوه بر این پروژه از جنگ ستارگان، در حال ساخت فیلم Swamp Thing از دنیای دی‌سی و فیلم زندگی‌نامه باب دیلن به نام A Complete Unknown است.

از طرفی دیگر بو ویلیمون پس از مدیریت چهار فصل اول House of Cards، برای فصل اول سریال Andor و همچنین فیلم Mary Queen of Scotts نویسندگی کرد.


مطلب پیشنهادی:چرا انیمیشن آینده دیزنی باید دو بعدی باشد؟اکنون وقت یک دگرگونی است
چرا انیمیشن آینده دیزنی باید دو بعدی باشد؟چرا انیمیشن آینده دیزنی باید دو بعدی باشد؟


چه بلایی سر اسپک آپس اومد؟

خالق سریال House of Cards فیلم Star Wars جیمز منگولد را نویسندگی می‌کند - ویجیاتوخالق سریال House of Cards فیلم Star Wars جیمز منگولد را نویسندگی می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.