خالق بازی God of War نسخه‌های جدید این سری را دوست ندارد

خالق بازی God of War نسخه‌های جدید این سری را دوست ندارد

دیوید جفی (David Jaffe) خالق فرانچایز خدای جنگ (God of War) محسوب می‌شود، اما او چندان طرفدار بازی های مدرن و جدید این سری نیست. 

<!–

–>

دیوید جفی با انتشار ویدئویی در یوتیوب درباره این موضوع صحبت کرده که توسعه دهندگان مسن و باسابقه که تجربیات زندگی خود را در شخصیت‌ها می‌ریزند، بهتر است ای‌پی‌های جدید توسعه دهند. جفی استدلال می‌کند که او نمی‌خواهد ببیند که رشد شخصی سازنده روی آرک داستانی شخصیت تأثیر می‌گذارد و ایندیانا جونز را در این زمینه مثال زد. او سپس با تقلید از استیون اسپیلبرگ کفت:


مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۸ ویجیاتو؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟چقدر طرفدار مرد عنکبوتی هستید؟
کوییز ۱۸ ویجیاتو؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟کوییز ۱۸ ویجیاتو؛ چقدر اسپایدرمن را می‌شناسید؟

من استیون اسپیلبرگ هستم. من الان بزرگتر شده‌ام و واقعا اهل خانواده هستم و می‌خواهم داستان‌هایی در مورد پدر و پسر تعریف کنم. نه این کار برای چنین شخصیت درست نیست، چه ایندیانا باشد چه کریتوس لعنتی.

بازی God of Warبازی God of War

دیوید جفی در سال ۲۰۰۵ شخصیت کریتوس را خلق و بازی اول God of War را کارگردانی کرد. او برای دنباله گاد آو وار به عنوان کارگردان خلاق در تیم حضور داشت و کوری بارلوگ (Cory Barlog) از سمت انیماتور اصلی به کارگردان ترفیع گرفت. دیوید جفی در سال ۲۰۰۷ از سانتامونیکا جدا شد و دیگر در ساخت هیچ نسخه‌ای از خدای جنگ نقش نداشته است. 

با این وجود کوری بارلوگ به کار روی این فرانچایز ادامه داد و در سال ۲۰۱۸ به عنوان کارگردان God of War را سافت ریبوت کرد. گاد آو وار رگناروک نیز سال پیش به بازار عرضه و با استقبال بسیار خوبی روبه رو شد و اخیر بسته الحاقی والهالا را نیز برای این بازی منتشر شده است. 


مطلب پیشنهادی:مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!بروزرسانی‌هایی که سونی درباره‌ی آن‌ها صحبت نمی‌کند
مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!مدل جدید پلی استیشن ۵ بهتر است!


کنسل شدن لست آو آس فکشنز و بدترین بازی سال ؟! | ویجی‌لاگ پلاس

خالق بازی God of War نسخه‌های جدید این سری را دوست ندارد - ویجیاتوخالق بازی God of War نسخه‌های جدید این سری را دوست ندارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.