حمایت جنجالی جونگ کوک از جنی کیم در ایونت کلوین کلاین

در پی حضور جونگ کوک گروه Bts و جنی گروه بلک پینک در ایونت کلیون کلاین، خبر حمایت جونگ کوک از جنی کیم در رابطه با همکاری این برند با جنی مورد توجه قرار گرفت.

جون جونگ-کوک خواننده و ترانه‌سرای اهل کره جنوبی است. او کوچک‌ترین عضو و خواننده گروه پسرانه کره‌ای بی‌تی‌اس است. جنی کیم خواننده و رپر اهل کره جنوبی است. او در سال ۲۰۱۶ و به عنوان عضو گروه بلک‌پینک و تحت لیبل وای‌جی انترتینمنت وارد دنیای موسیقی شد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاریسرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

جونگ کوک با حضور در فروشگاه کلوین کلین، حمایت خود را از همکاری کلوین کلاین (calvin klein)، یکی از معروف‌ترین برندهای دنیا با جنی کیم از اعضای گروه “بلک پینک” نشان داد.

حمایت جونگ کوک از جنی کیم

کلوین کلاین که بنام سی‌کی (CK) نیز شناخته می‌شود، خانه مد آمریکایی می‌باشد، که توسط طراح مد، کلوین کلاین، تأسیس شده‌است. شعبه مرکزی این شرکت در میدتاون منهتن شهر نیویورک قرار دارد. در حال حاضر برند کلوین کلاین، متعلق به شرکت پی‌وی‌اچ می‌باشد.

همکاری کلوین کلاین با جنی

همکاری کلوین کلاین با جنیهمکاری کلوین کلاین با جنی
همکاری کلوین کلاین با جنی

برند کلوین کلاین اخیرا از همکاری خود با جنی برای تولید مجموعه‌ای جدید خبر داده است. جنی که یکی از محبوب‌ترین آیدل‌های کره است، طراحی این مجموعه جدید را بر عهده دارد. او همچنین به عنوان مدل در جلسه عکس و ارائه این مجموعه با این برند معروف همکاری داشته است. تاریخ معرفی این مجموعه جدید ۱۰ می اعلام شد.

جنی با حضور در این فروشگاه جدید با ظاهر زیبایش به بحث اصلی این رویداد تبدیل شد. جونگ کوک به عنوان یکی دیگر از نمایندگان این برند معروف برای حمایت از جنی به این فروشگاه در سئول رفت. طرفداران حاضر در مراسم افتتاحیه عکس‌های خود را از این آیدل محبوب با مدل موی جدید و زیبایش در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

ویدیوهای مرتبط با حضور جونگ کوک گروه Bts و جنی گروه بلک پینک در ایونت کلوین کلاین را در لینک ذیل تماشا کنید:

ماجرای حمایت جونگ کوک گروه BTS از جنی گروه بلک پینک چیست؟ [+ویدیو]

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.