حضور ویژه اردبیل در نمایشگاه گردشگری آنکارا

به گزارش سیناپرس اردبیل، یحیی نجارقابل، معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل ۲۶ آبان ماه با اعلام این خبر گفت: نمایشگاه گردشگری آنکارا در کشور ترکیه از ۲۵ آبان ماه کار خود را آغاز کرد و تا ۲۸ آبان ماه ادامه خواهد داشت که اردبیل به عنوان نماینده ایران حضور ویژه‌ای در این نمایشگاه دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: این ششمین دوره نمایشگاه گردشگری آنکارا است که با حضور ۱۵ کشور از سراسر دنیا برگزار می‌شود و استان اردبیل در راستای رویداد اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در این نمایشگاه حضور یافته است.

او تاکید کرد: معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری استان با تاکید بر رویداد اردبیل ۲۰۲۳ به بازدیدکنندگان و کشورهای حاضر در این نمایشگاه از جمله اهداف ما است که به این منظور با همراهی تعدادی از فعالان بخش خصوصی گردشگری به ویژه در حوزه گردشگری سلامت در این نمایشگاه حاضر هستیم.

نجارقابل با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز اول، ادامه داد: مراسم افتتاحیه نمایشگاه با حضور مسئولان بلند مرتبه از جمله وزیر گردشگری ترکیه و فعالان صنعت گردشگری برگزار شد و پس از برگزاری این مراسم وزیر گردشگری ترکیه از غرفه استان اردبیل نیز بازدید کرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل نیز در این مورد گفت: از ابتدای سال ۲۰۲۳ میلادی اردبیل به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو برنامه‌های مختلفی را در راستای این رویداد بین‌المللی انجام داده است که حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز از همین موارد است.

هاشم نهامین افزود: با توجه به اینکه ترکیه نیز یکی از کشورهای عضو اکو است حضور در نمایشگاه گردشگری آنکارا فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های استان اردبیل در این کشور به شمار می‌رود.

نوشته حضور ویژه اردبیل در نمایشگاه گردشگری آنکارا اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.