حضور تسکو در نمایشگاه الکامپ ۲۶ و معرفی محصولات جدید

چنانچه در جریان هستید، هفته گذشته بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک با عنوان «الکامپ ۲۶» بعد از چهار سال وقفه طولانی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. در جریان این نمایشگاه شاهد حضور نزدیک به ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای مختلف در چندین سالن بودیم که مهمان شرکت‌کننده‌های بسیاری در زمینه‌های سخت افزار، نرم افزار، ارز دیجیتال، انرژی، زیرساخت و مواردی از این دست بود. با توجه به خالی بودن بخش گیم و بازی در رویداد امسال، باید اشاره کنیم یکی از مهم‌ترین و تنهاترین غرفه‌هایی که به این موضوع پرداخت و بسیار قابل توجه بود، «تسکو» (TSCO) است. ما امروز قصد داریم به حضور تسکو در نمایشگاه الکامپ ۲۶ و محصولات معرفی شده آن بپردازیم.

حضور تسکو در نمایشگاه الکامپ 26 - غرفه محصولات تسکو

حضور تسکو در نمایشگاه الکامپ ۲۶

نمایی از حضور تسکو در الکامپ 26

الکامپ امسال با کم و کاستی‌های فراوان؛ اما، با همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و «راهکار تجارت، مدیریت کوشا» پس از چندین سال به تعویق افتادن برپا شد. یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در این نمایشگاه دیده نمی‌شد، مبحث بازی و پرداختن به صنعت گیمینگ کشور بود و البته مورد بحث‌های فراوانی نیز قرار گرفت. در این میان جالب‌توجه‌ترین موردی که می‌توان به آن اشاره کرد، حضور تسکو با بخش مخصوص بازی خود بود که به نوعی نقطه قوت بخش گیمینگ الکامپ ۲۶ به حساب می‌آید. شرکت تسکو که همه ما کم و بیش با محصولات آن آشنایی داریم، علاوه بر غرفه‌های محصولات همیشگی خود در سراسر نمایشگاه، محلی برای بازی و تست سخت افزارهای جدیدش در نظر گرفته بود که در نوع خود بسیار جالب توجه است. این شرکت تصمیم گرفته بود محصولات جدید خود را به نوعی متفاوت عرضه کند تا علاقه‌مندان فرصت تست آن‌ها را داشته باشند.

حضور تسکو در نمایشگاه الکامپ 26 با غرفه گیمینگ خود
حضور تسکو در نمایشگاه الکامپ 26 و تست بازی با محصولات گیمینگ تسکو
حضور تسکو در نمایشگاه الکامپ 26 و غرفه مخصوص بازی تسکو

طبق گفته نمایندگان تسکو در نمایشگاه، جدیدترین محصولاتی که این شرکت ارائه کرده است، کیس‌های گیمینگ، دسته بی‌سیم مخصوص بازی، موس جدید و اسپیکرهای قدرتمند در ابعاد مختلف با قابلیت‌های متنوع هستند که تصاویری از آن‌ها را مشاهده می‌کنید. شما همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره مشخصات فنی و جزییات محصولات تسکو، به سایت TSCO مراجعه کنید و با موارد عرضه شده بیشتر آشنا شوید.

حضور تسکو در نمایشگاه الکامپ 26 و بخش مربوط به موس و کنترلرهای بازی تسکو
اسپیکرهای تسکو
خنک کننده و کیس‌های تسکو
کیبوردهای تسکو

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.