حجم دانلود بازی Planet of Lana برای کنسول سوییچ مشخص شد

فروشگاه eShop به‌تازگی فهرستی از حجم بازی‌های آینده کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) را منتشر کرد. مهم‌ترین بازی این فهرست، عنوان پلتفرمر «سیاره لانا» (Planet of Lana) است که در ماه آوریل روانه بازار می‌شود.

همان‌طور که می‌دانید، استودیو توسعه‌دهنده Thunderful در هفته گذشته به طور رسمی عرضه بازی Planet of Lana برای کنسول‌های «پلی استیشن» (PlayStation) و «سوییچ» (Switch) را تایید کرد. این بازی در بهار سال گذشته برای کنسول‌های «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و پلتفرم کامپیوترهای شخصی (PC) عرضه شد.

حجم و فضای مورد نیاز برای نصب بازی Planet of Lana روی سوییچ

گفتنی است بازی مذکور حتی در روز اول انتشار روی سرویس اشتراکی «گیم پس» (Game Pass) قرار گرفت. داستان بازی درباره یک قهرمان بی‌نام است که باید خواهر و اهالی روستا را از دست موجودات بیگانه نجات دهد. ناگفته نماند یک موجود غریب و بامزه با نام Mui در انجام ماموریت‌ها به پروتاگونیست داستان کمک می‌کند؛ بازیکنان می‌توانند به او دستور بدهند که دشمنان را نابود یا برخی از معماها را حل کند.

همان‌طور که پروتاگونیست به گذشته سیاره محل سکونت خود پی می‌برد، متوجه علت و معلول حوادث رخ‌داده می‌شود. بازی Planet of Lana به دلیل استفاده از طراحی بصری شبیه به کارهای هایائو میازاکی (کارگردان استودیو انیمیشن‌سازی Ghibli)، مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. آن‌ها همچنین از شیوه روایت، نمایش و معماهای بازی نامبرده تمجید کردند.

حجم بازی Planet of Lana

طبق اطلاعات فروشگاه «نینتندو»، حجم دانلود بازی Planet of Lana معادل ۷ گیگابایت خواهد بود. این در حالی است که حجم بازی مذکور روی کنسول‌های Xbox Series X/S برابر با ۹.۴۲ گیگابایت بود. بازی Planet of Lana در تاریخ ۱۶ آوریل ۲۰۲۴ (مصادف با ۲۸ فروردین ۱۴۰۳) برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4) و «سوییچ» (Switch) منتشر خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.