حجم بسته‌الحاقی Valhalla بازی God of War Ragnarok مشخص شد

حساب توییتری PlayStation Game Size که همیشه اطلاعات موثقی پیرامون بازی‌های این کنسول ارائه می‌دهد، از حجم بسته‌الحاقی «والهالا» (Valhalla) بازی «خدای جنگ رگناروک» (God of War Ragnarok) رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری PSU، منبع معتبر و موثق PlayStation Game Size فاش کرد حجم DLC داستانی بازی God of War Ragnarok معادل ۷.۶۷ گیگابایت خواهد بود. بسته‌الحاقی Valhalla در جریان مراسم «گیم اواردز ۲۰۲۳» (The Game Awards 2023) برای کنسول‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4) و «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) معرفی شد. این DLC داستانی قرار است به صورت رایگان در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) در دسترس کاربران PlayStation قرار گیرد.

حجم بسته‌الحاقی Valhalla؛ پایانی بر داستان بازی God of War Ragnarok

گفتنی است در ماه‌های اخیر شایعاتی پیرامون توسعه DLC داستانی برای بازی God of War Ragnarok توسط استودیو «سانتامونیکا» (Santa Monica Studios) منتشر شده بود. داستان عنوان God of War Ragnarok: Valhalla بلافاصله پس از نبرد جدایی «اودین» (Odin) و «آترئوس» (Atreus) آغاز می‌شود، «کریتوس» (Kratos) با مسیری روبرو می‌شود که قبلاً آن را تجربه نکرده است. او در مسیر عبور از صخره‌های «والهالا»، با اعماق ناشناخته‌ای برخورد می‌کند که گذشته‌اش را به یاد می‌آورد.

حجم بسته‌الحاقی Valhalla

بازی God of War Ragnarok در نوامبر سال ۲۰۲۲ به صورت انحصاری برای کنسول‌های PS4 و PS5 منتشر شد. این بازی به مانند نسخه‌های پیشین تحسین منتقدان را برانگیخت و به یکی از بهترین عناوین گیمینگ سال ۲۰۲۲ تبدیل شد. استودیو Santa Monica به‌تازگی اعلام کرد که بسته‌الحاقی Valhalla موخره‌ای بر داستان کلی God of War Ragnarok خواهد بود.

نظر شما چیست؟ آیا منتظر تجربه DLC داستانی بازی «خدای جنگ: رگناروک» هستید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.