حجم بازی Mortal Kombat 1 فاش شد؛ سنگین‌ترین بازی مبارزه‌‌ای تاریخ!

بازی مبارزه‌ای «مورتال کامبت ۱» (Mortal Kombat 1) قرار است در هفته‌های پایانی ماه سپتامبر منتشر شود و اکنون به نظر می‌رسد این بازی حجم زیادی را در کنسول‌های خانگی مانند «ایکس باکس سری ایکس/اس» دربرمی‌گیرد.

کاربران در ماه‌های گذشته شاهد افزایش حجم عمده‌ای از بازی‌های جدید بوده‌اند و به نظر می‌رسد بازی Mortal Kombat 1 از این قاعده مستثنی نخواهد بود. از آنجایی که بازی Mortal Kombat 1 یک عنوان مبارزه‌ای با طراحی بصری ۲.۵ بعدی و با مراحل نه‌چندان بزرگ است، انتظار می‌رفت که از حجم زیادی برخوردار نباشد. اما بنابر گفته‌های خبرگزاری Comicbook، بازی مورتال کامبت ۱ روی کنسول «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) حدود ۱۴۰ گیگابایت حجم دارد.

یک شایعه دیگر خبر ۱۴۰ گیگابایت بودن حجم عنوان Mortal Kombat 1 را تکذیب می‌کند و این منبع اعتقاد دارد حجم این عنوان معادل ۱۰۰ گیگابایت خواهد بود. بازی Mortal Kombat 1 از گرافیک و جلوه‌های بصری مطلوبی برخوردار است اما اندازه آن کمی تعجب‌برانگیز به نظر می‌رسد. بازی‌هایی نظیر «بالدرز گیت ۳» (Baldur’s Gate 3)، «استارفیلد» (Starfield) و حتی «مرد-عنکبوتی ۲» (Spider-Man 2) از حجم کمتری نسبت به بازی MK1 برخوردار هستند.

حجم بازی Mortal Kombat 1

مقایسه حجم عنوان Mortal Kombat 1 با حجم Mortal Kombat 11

استودیو NetherRealm همچنین قصد دارد از بازی Mortal Kombat 1 با انتشار بسته‌های الحاقی در ادامه نیز پشتیبانی کند؛ بنابراین، احتمالاً حجم عنوان مورتال کامبت جدید از مرز ۱۰۰ گیگابایت خواهد گذشت. گفتنی است بازی Mortal Kombat 11 با تمامی بسته‌های الحاقی‌اش به اندازه ۱۰۰ گیگابایت رسید. بازی Mortal Kombat 1 در قالب یک ریبوت قصد دارد دوران تازه‌ای را در این فرانچایز آغاز کند. این بازی دارای ۲۴ مبارز اصلی و ۱۶ مبارز مهمان (کمئو) خواهد بود.

بازی Mortal Kombat 1 در تاریخ ۱۹ سپتامبر (مصادف با ۲۸ شهریور ۱۴۰۲) برای برای «پلی‌استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) و کامپیوتر شخصی (PC) عرضه خواهد شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.