حالت هاردکور Diablo 4 دارای مرگ دائمی خواهد بود

حالت هاردکور Diablo 4 دارای مرگ دائمی خواهد بود

همانطور که بازیکنان از دیابلو و سایر بازی‌های RPG انتظار داشتند، Diablo 4 دارای حالت هاردکور خواهد بود. در این مود اگر شخصیت شما بمیرد، برای همیشه از دست می‌رود. شما همه چیز را از دست می‌دهید، فایل سیو حذف می‌شود و تمام زحمات شما دود می‌شود.

حالت هاردکور دیابلو ۴ اهمیتی نمی‌دهد که مرگ شخصیت شما از طرف یک موجود شیطانی باشد یا یک بازیکن دیگر، مرگ آن قطعی خواهد بود.

زمانی که از آدام فلچر، مدیر جامعه جهانی فرنچایز دیابلو، پرسیده شد که «اگر در حالت هاردکور و در PvP بمیرید، برای همیشه خواهد بود یا خیر»، او تنها پاسخ داد: «مرگ دائمی» است.

Diablo 4Diablo 4


مطلب پیشنهادی:سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟آیا ایمورتال ادامه‌دهنده راه قسمت سوم است؟
سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟سبک گرافیکی Diablo Immortal چگونه نوید یک تغییر جدید را می‌دهد؟

بنابراین شاید بهتر باشد که بازیکنان هاردکور از مناطق PvP اجتناب کنند. خبر خوب این است که مبارزه با سایر پلیرها در Diablo 4 کاملاً انتخابی است. مناطق مشخص شده‌ای وجود دارد که بازیکنان می‌توانند به یکدیگر آسیب برسانند و شما به سادگی می‌توانید از آن مناطق برای جلوگیری از هنجارشکنی اجتناب کنید.

منطقه اصلی برای PvP داخل آرنا خواهد بود که از طریق Arena Portals قابل دسترسی است. بازیکنان می‌توانند در حالت‌های مختلف بازی شرکت کنند. Free-for-All هر بازیکن را در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا زمانی که فقط یک نفر باقی بماند.

Team Deathmatch بازیکنان را به تیم‌ها تقسیم می‌کند تا زمانی که تنها یک تیم زنده بماند. Control Point وظیفه کنترل یک منطقه از نقشه را به تیم‌ها می‌سپارد، در حالی که در Domination باید از یک منطقه در برابر تیم حریف دفاع کرد. Capture the Flag حالت بازی کلاسیک است که در آن بازیکنان پرچم دشمن را بگیرند و آن را به پایگاه خود باز بگردانند تا برنده شوند.

Diablo 4Diablo 4

همچنین یک منطقه دیگر وجود دارد که در آن بازیکنان با یکدیگر درگیر خواهند شد. Fields of Hatred به عنوان یک منطقه end-game در نظر گرفته شده که در آن با شیاطین و سایر Nephalem‌ها مبارزه خواهید کرد.

مانند آرنا، Fields of Hatred نیز یک منطقه کاملا انتخابی است، بنابراین اگر نمی‌خواهید با افراد دیگر بجنگید، می‌توانید در جایی که امن است بمانید. اگر یک بازیکن هاردکور باشید، مطمئنا می‌خواهید از این منطقه اجتناب کنید.

Diablo 4 در روز ۱۶ خرداد عرضه خواهد شد. بازیکنانی که به دنبال تست بازی هستند، می‌توانند در آخر هفته بتای روز مادر که از ۱۲ تا ۱۴ می برگزار می‌شود، شرکت کنند.


مطلب پیشنهادی:معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲سوگلی‌های بلیزارد!
معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲معرفی بهترین هیروهای اورواچ ۲


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

طراح بازی‌های ماریو: نینتندو اقتباس سینمایی شخصیت‌های دیگری را نیز خواهد ساخت - ویجیاتوطراح بازی‌های ماریو: نینتندو اقتباس سینمایی شخصیت‌های دیگری را نیز خواهد ساخت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.