حالا جوجوتسو کایزن هم بازی خاص خودش را دارد

جوجوتسو کایسن یا «نبرد جادویی» یک سری مانگا نسبتا جدید است که علاوه بر خودش، انیمه پرطرفداری هم دارد. انیمه‌ای که حالا به دنیای بازی‌های ویدیویی هم راه پیدا کرده و در ادامه می‌خواهیم بازی آن یا Jujutsu Kaisen Cursed Clash را با هم بررسی کنیم. بازی فایتینگی که نظرات در مورد آن ضد و نقیض است.

<!–

–>

جوجوتسو کایسن یک انیمه پرطرفدار از شبکه کرانچی رول در بین مخاطبان غیرژاپنی محسوب می‌شود. این انیمه با قصه قهرمان اصلی خودش یا یوجی ایتادوری شروع می‌شود. پسری که پدربزرگش او را با دو نصیحت آخر بدرقه می‌کند و در نهایت با ماجراهای عجیب و غریبی در مدرسه‌اش تنها می‌ماند. در این بین شخصیت‌های مهم دیگری در قصه معرفی می‌شوند که تقریبا تمام آن‌ها را در بازی جوجوتسو کایسن هم ملاقات می‌کنیم. بازی در این بحث خیلی قدرتمند ظاهر می‌شود و به نظر من، یکی از نقاط قوت آن، تعداد بالای شخصیت‌هاست. هر شخصیت تا حد زیادی پلی استایل خاص خودش را دارد که نکته‌ای مهم برای طرفداران فایتینگ‌هاست.

حالا جوجوتسو کایزن هم بازی خاص خودش را دارد - ویجیاتوحالا جوجوتسو کایزن هم بازی خاص خودش را دارد - ویجیاتو

جوجوتسو کایسن همچنین یک بازی خوش‌ساخت است که بخش داستانی هم در کنار مودهای مختلف دارد. اگر مودهای کوآپ و چندنفره را کنار بگذاریم، بخش داستانی بازی با دست خیلی پر جلو نیامده است. بازی به جز تعداد محدودی کاتسین، عملا با یک سری اسکرین‌شات (و نه حتی پنل مانگا) سعی در تعریف قصه دارد. مکالمات در ابتدایی‌ترین حالت خود هستند و بازی هم فاقد پیچیدگی داستانی یا سرنوشت‌های عجیب و غریب است.

با این حال، خارج از بخش داستانی، بخش جذاب و سرگرم‌کننده ماجرا در انتظارتان است. جوجوتسو کایسن یک بازی فایتینگ، اما نه به شکل کلاسیک بازی‌هایی مثل استریت فایتر و تکن است. در این بازی ما با یک اثر آرنا فایتینگ روبرو هستیم که به ما کنترل حرکت با شخصیت داده می‌شود. با محدود نبودن به دو محور حرکتی، بازی جوجوتسو کایسن محیط‌های جذابی را برای ارائه دارد که باعث می‌شود تنوع بازی تا حد خوبی بالا باقی بماند.

با ترکیب کردن حملات مختلف، کاراکتر شما این فرصت را پیدا می‌کند تا بتواند Joint Attackهای منحصر به فرد خودش را فعال کند. هر چقدر که شما بیشتر در بازی پیش می‌روید، مووهای جدید، کمبوها بیشتر و اسپشال مووهای بیشتری در اختیارتان قرار می‌گیرد. حرفه‌ای شدن با هر کدام از کاراکترها مسیر خاص خودش را دارد و در این بین شخصیت‌های مختلفی از دنیا جوجوتسو مثل یوجی، نوبارا و ساتورو را ملاقات می‌کنید که نوع بازی هر کدام از آن‌ها با دیگری متفاوت است. نکته نهایی اما چیست؟‌ این که جوجوتسو کایزن را بتوان به همه مخاطبان فایتینگ پیشنهاد کرد کار راحتی نیست. با این وجود، بازی برای طرفداران پر و پا قرص این انیمه می‌تواند جذاب باشد، هر چند که با توجه به قیمت ۶۰ دلاری‌اش، پیشنهاد دادن آن را با قیمت کامل به کار سختی تبدیل می‌کند.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.