حاشیه‌های نمایشگر گلکسی S24 اولترا احتمالا مشابه با گلکسی A54 خواهد بود!

براساس اعلام یک افشاگر نسبت حاشیه‌های نمایشگر گلکسی S24 اولترا به بدنه در بین پرچمداران سامسونگ کمترین میزان از زمان رونمایی گلکسی S10 خواهد بود.

به‌تازگی حساب کاربری Ice Universe در شبکه‌ اجتماعی ایکس (توییتر سابق) مدعی شده که پهنا حاشیه‌های نمایشگر گلکسی S24 اولترا (شامل حاشیه‌ فریم میانی و حاشیه‌ نمایشگر) رکورد جدیدی به ثبت خواهد رساند و تقریبا هم‌اندازه‌ حاشیه‌ گوشی میان‌رده‌ گلکسی A54 یعنی ۳.۴۲ میلی‌متر خواهد بود.

این شایعه‌ جدید در حالی افشا شده که افشاگران اعلام کرده‌اند که حاشیه‌ نمایشگر آیفون ۱۵ پرو مکس (رقیب اصلی گلکسی S24 اولترا) ۱.۵۵ میلی‌متر خواهد بود. پرچمدار جدید اپل به‌نظر باریک‌ترین حاشیه‌ نمایشگر را در میان تمام گوشی‌ها در اختیار خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: نسخه مفهومی گلکسی S24 اولترا ؛ انقلابی در طراحی پرچمداران سامسونگ! [+ویدیو]

حاشیه‌های نمایشگر گلکسی S24 اولترا

همانطور که در تصویر زیر مشخص است، پهنا حاشیه‌ سمت چپ و راست ۳.۴۲ میلی‌متر و پهنا حاشیه‌های بالا و پایین ۳.۰ میلی‌متر خواهد بود. این حاشیه‌ها منجر می‌شوند که نسبت نمایشگر به بدنه‌ گلکسی S24 اولترا ۸۸ درصد باشد. این کمترین نسبت نمایشگر به بدنه‌ پرچمداران سامسونگ از زمان معرفی گلکسی S10 خواهد بود.

حاشیه‌های نمایشگر گلکسی S24 اولترا

حاشیه‌های نمایشگر گلکسی S24 اولترا

البته هنوز علت تصمیم سامسونگ مبنی‌بر کاهش نسبت نمایشگر به بدنه مشخص نیست. با‌این‌حال، برخی از شایعه‌ها حاکی از آن است که گلکسی S24 اولترا برخلاف نسل‌های پیشین به نمایشگر تخت مجهز می‌شود. همچنین این گوشی احتمالا با نسخه‌ ویژه‌ پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 روانه بازار خواهد شد.

تاکنون نیز قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S24 اولترا مشخص نشده، اما با توجه به بهره‌گیری از سخت‌افزار قوی‌تر و همچنین شاسی تیتانیومی، چندان دور از ذهن نیست که شاهد افزایش قیمت موبایل پرچمدار سامسونگ در نسل جدید باشیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حاشیه‌های نمایشگر گلکسی S24 اولترا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.