جیمز گان: بازی‌های بیشتری در دنیای بتمن آرکام ساخته خواهد شد

جیمز گان: بازی‌های بیشتری در دنیای بتمن آرکام ساخته خواهد شد

جیمز‌گان امکان حضور بازی‌های بیشتر در دنیای بتمن آرکام را رد نمی‌کند. این صحبت‌ها موقعی پیش آمد که برخی از طرفداران نگران بودند که بعد از Suicide Squad: Kill the Justice League، بازی‌های آینده DC حول فیلم‌ها متمرکز شوند، نه سری بازی‌های Rocksteady.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۶ شخصیت دی‌سی به جز فلش که درگیر سفر در زمان شدندآرزوی بشر تبدیل به خاطره‌ی قهرمانان دی‌سی شده است!
۶ شخصیت دی‌سی به جز فلش که درگیر سفر در زمان شدند۶ شخصیت دی‌سی به جز فلش که درگیر سفر در زمان شدند

گان در گفت و گو‌های اخیرش به طرفداران اطمینان داد که هیچ برنامه‌ای برای تبدیل بازی Kill the Justice League به آخرین اثر موجود در Arkhamverse وجود ندارد و شخصاً امیدوار است که بازی‌های بیشتری از راه برسند.

گان در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های DC بعد از بازی Kill the Justice League بر اساس دنیای سینمایی ساخته می‌شوند، پاسخ می‌دهد: «به هیچ وجه! من شخصا نمی‌توانم برای بازی [Suicide Squad] بیشتر منتظر بمانم و به این بازی امید دارم. من خود یک طرفدار هستم!»

جیمز گان: بازی‌های بیشتری در دنیای بتمن آرکام ساخته خواهد شد - ویجیاتوجیمز گان: بازی‌های بیشتری در دنیای بتمن آرکام ساخته خواهد شد - ویجیاتو

در حالی که این جمله بسیار امیدبخش است، اما Arkhamverse در سال گذشته مورد انتقاد گیمرها قرار گرفته است. اول از همه، Suicide Squad: Kill the Justice League برای بازی کردن (حداقل در زمان عرضه) به اتصال دائم اینترنت نیاز دارد.

در ادامه به نسخه سوییچ کالکشن بتمن آرکام می‌رسیم که به خاطر پورت بسیار بدش مورد خشم قرار گرفته است و متاسفانه برخی آن را غیرقابل بازی می‌دانند. ماجرا زمانی بدتر شد که لباس بتمن رابرت پتینسون به بازی اضافه شد و کیفیتش اصلا آن چیزی نبود که طرفداران انتظار داشتند.


مطلب پیشنهادی:۱۰ اقتباس از دی‌سی که از یادها رفته‌اندو همان بهتر که برخی‌هایشان فراموش شوند!
۱۰ اقتباس از دی‌سی که از یادها رفته‌اند۱۰ اقتباس از دی‌سی که از یادها رفته‌اند


جنجالی‌ترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ! 

شدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتوشدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.