جیمز کامرون ساخت قسمت ششم و هفتم Avatar را هم در نظر دارد

جیمز کامرون ساخت قسمت ششم و هفتم Avatar را هم در نظر دارد

تاکنون می‌دانستیم که جیمز کامرون به‌دنبال ساخت پنج فیلم Avatar است، اما او اکنون فاش کرده که ساخت فیلم آواتار ۶ و ۷ را هم در نظر دارد!

<!–

–>

کامرون در مصاحبه‌ای با Collider فاش کرد که ایده‌هایی برای ساخت قسمت ششم و هفتم فیلم آواتار را هم در نظر دارد، با این حال به احتمال زیاد او آن‌ها را کارگردانی نخواهد کرد.


مطلب پیشنهادی:پس از ۵۵ سال فرنچایز Planet of the Apes به روایت کلاسیک خود بازمی‌گرددداستان حکمرانی میمون‌ها بر انسان‌!
پس از ۵۵ سال فرنچایز Planet of the Apes به روایت کلاسیک خود بازمی‌گرددپس از ۵۵ سال فرنچایز Planet of the Apes به روایت کلاسیک خود بازمی‌گردد

ما فیلم‌نامه کل پنج فیلم را به طور کامل نوشته‌ایم و من هم ایده‌هایی برای شش و هفت دارم، هرچند که احتمالا تا آن موقع کار را به عهده فرد دیگری می‌سپارم. به هر حال، من یک انسان فانی هستم. اما از کاری که انجام می‌دهیم لذت می‌بریم. عاشقش هستیم. با افرادی عالی کار می‌کنیم.

جیمز کامرون آواتارجیمز کامرون آواتار

جالب اینجاست که او قبلا گفته بود که شاید حتی کارگردانی فیلم‌های چهارم و پنجم را هم انجام ندهد، چرا که ساخت یک فیلم آواتار فرایندی به شدت وقت‌گیر است و او می‌خواهد پروژه‌های دیگری هم بسازد. با این حال او هنوز تصمیمی در این باره نگرفته است.

فکر می‌کنم به مرور زمان، نمی‌دانم بعد فیلم سه یا چهار، کار را به عهده کارگردانی مورد اعتماد بسپارم تا بتوانم کار دیگری که مورد علاقه‌ام هست را انجام دهم. شاید هم نه. نمی‌دانم.

در حال حاضر فیلم‌برداری Avatar 3 به پایان رسیده و این فیلم، که همچنان یک نام نهایی ندارد، قرار است در تاریخ ۱۹ آذر ۱۴۰۴ اکران شود. در حالی که در دو فیلم گذشته شاهد اتحاد Na’Viهای خوش‌قلب بودیم، ظاهرا در فیلم سوم قرار است برای اولین بار شامل گروه‌های پلیدی از این نژاد باشیم.

علاوه بر بازیگران اصلی مجموعه آواتار، در فیلم سوم شاهد اضافه شدن نام‌هایی همچون میشل یئوه، اونا چاپلین و دیوید تیولیس خواهیم بود.


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم برتر که در آن‌ها مثلث عاشقانه وجود داردمثلث‌های عاشقانه، دو راهی‌های دشوار
10 فیلم برتر که در آن‌ها مثلث عاشقانه وجود دارد10 فیلم برتر که در آن‌ها مثلث عاشقانه وجود دارد


داستان بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

جیمز کامرون ساخت قسمت ششم و هفتم Avatar را هم در نظر دارد - ویجیاتوجیمز کامرون ساخت قسمت ششم و هفتم Avatar را هم در نظر دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.