جیسون موموا امید چندانی به بازگشت در نقش آکوامن ندارد

جیسون موموا امید چندانی به بازگشت در نقش آکوامن ندارد

جیسون موموا در دنیای فیلم‌های کمیک بوکی با نقش Aquaman شناخته می‌شود، اما به نظر می‌رسد حتی خود او هم به این باور رسیده که کارش با این شخصیت به پایان رسیده است.

<!–

–>

فیلم بعدی دنیای سینمایی دی‌سی یعنی Aquaman and the Lost Kingdom آخر این هفته راهی سینما می‌شود و اینطور که از شواهد پیداست، حکم خداحافظی جیسون موموا با نگهبان آتلانتیس را خواهد داشت. از آنجایی که این دنیا با مدیریت جیمز گان و پیتر سفران در حال ریبوت شدن است، احتمالا باید با بسیاری از المان‌های حاضر در فیلم‌های کنونی DCEU خداحافظی کنیم.


مطلب پیشنهادی:زیرژانر کیپ‌پانک چیست؟وقتی ابرقهرمانان ساده خسته کننده می‌شوند!
زیرژانر کیپ‌پانک چیست؟زیرژانر کیپ‌پانک چیست؟

موموا در مصاحبه با Entertainment Tonight درباره آینده خود در نقش آکوامن فاش کرد که با توجه به آغاز یک دنیای جدید، حتی او هم بعید می‌داند که باز هم بتواند این ابرقهرمان را بازی کند:

لزوما دلم نمی‌خواهد به پایان برسد، اما فکر نکنم در این مورد حق انتخاب داشته باشم.

حقیقت این است که اگر مخاطبان آن را دوست داشته باشند، احتمالش وجود دارد. اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که اوضاع چندان خوب نیست.

من عاشق این شخصیت هستم و دلم می‌خواهد حالا حالاها او را بازی کنم. می‌دانم که دلم می‌خواهد این شخصیت به چه جایی برسد، حتی برای ده سال دیگر. پس کارهای خفن زیادی وجود دارند که آن‌ها می‌توانند انجام دهند. من هم از این نقش و از این دنیا لذت می‌برم. پس، در نهایت به این بستگی دارد که مردم آن را دوست داشته باشند یا خیر.

جیسون موموا امید چندانی به بازگشت در نقش آکوامن ندارد - ویجیاتوجیسون موموا امید چندانی به بازگشت در نقش آکوامن ندارد - ویجیاتو

در حال حاضر بسیاری از عوامل دنیای کنونی DCEU توسط جیمز گان و پیتر سفران کنار گذاشته شده‌اند. هنری کویل به‌طور رسمی با نقش سوپرمن خداحافظی کرد و ساخت قسمت سوم Wonder Woman نیز منتفی شد تا به احتمال زیاد گل گدوت نیز از دی‌سی خارج شود. با این حال، شایعاتی وجود دارند که جیسون موموا اگرچه از آکوامن کناره‌گیری می‌کند، اما قرار است در دنیای ریبوت شده نقش شخصیت Lobo را بازی کند.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom در تاریخ ۱ دی اکران خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:۱۰ بلایی که فلشپوینت سر دنیای دی‌سی آوردندو، بری، ندو!
۱۰ بلایی که فلشپوینت سر دنیای دی‌سی آورد۱۰ بلایی که فلشپوینت سر دنیای دی‌سی آورد


بهترین بازی فایتینگ تاریخ کدومه؟

فیلم Death Stranding یک اقتباس مستقیم از بازی آن نخواهد بود - ویجیاتوفیلم Death Stranding یک اقتباس مستقیم از بازی آن نخواهد بود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.