جوکر فلوریدا: من عامل محبوبیت بازی GTA 6 هستم

gta vi trailer screenshot florida joker parody 658eff30df73096be8d60b09

جوکر فلوریدا نسبت‌ به شکایت از راک‌استار گیمز به‌دلیل استفاده از کاراکتری که در تریلر GTA 6 شباهت زیادی به او داشت، صرف‌نظر کرد؛ اما همچنان ادعا می‌کند خودش دلیل محبوبیت بالای جی تی ای ۶ است.

از زمانی‌ که تریلر پربازدید و رکوردشکن GTA VI منتشر شد، مردی به‌نام لارنس سالیوان که خود را جوکر فلوریدا می‌نامد تهدیدهایی علیه راک‌استار در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. او چندین ویدیو در تیک‌تاک به‌اشتراک گذاشت و هربار با لحنی تهدید‌آمیز خواسته‌هایش را از شرکت بازی‌ساز بیان کرد.

سالیوان در برخی ویدیوهای خود میلیون‌ها دلار پول از راک‌استار درخواست و این شرکت را به شکایت تهدید کرد. البته لحن سالیوان در ویدیوهای اخیرش کمی نرم‌تر شد و حتی از راک‌استار خواست به او اجازه دهد صداپیشگی شخصیت خودش را در بازی انجام دهد.

مقالات مرتبط:

جوکر فلوریدا با انتشار ویدیویی جدید در تیک‌تاک گفت: «جی تی ای، راک‌استار، تیک-تو، ما باید صحبت کنیم و دیگر از شما شکایت نمی‌کنم. من بازی را محبوب‌تر می‌کنم و مردم می‌خواهند آن را بازی کنند. من دلیل هیاهوی زیادی هستم که درحال‌حاضر پیرامون بازی وجود دارد.»

جوکر فلوریدا در بخش دیگری از ویدیو خود از راک‌استار تقاضای مبلغ ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلار را می‌کند که خیلی کمتر از مبلغ ۱۰ میلیون‌ دلاری است که قبلاً تقاضا کرده بود. سالیوان همچنان می‌خواهد صداپیشه‌ی شخصیتی باشد که در GTA 6 شباهت بسیار زیادی به او دارد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.