جوکر فلوریدا از شکایت خود علیه شرکت راکستار صرف نظر کرد

پس از ماه‌ها انتقاد و تهدید، «لارنس سالیوان» (Lawrence Sullivan) ملقب به «جوکر فلوریدا» (Florida Joker) اکنون می‌گوید که از شکایت خود علیه شرکت «راکستار» (Rockstar) و بازی GTA VI صرف‌نظر کرده است. برای مطالعه ادامه خبر جنجال «جوکر فلوریدا» و بازی GTA 6 همراه ما باشید.

«لارنس سالیوان» امروز در ویدیویی در شبکه اجتماعی «تیک تاک» (Tik Tok) گفت که در جلسات و دیدارهای مختلفی حضور داشته تا بتواند صداپیشگی «آن شخصیت مشابه» را در تریلر بازی GTA VI برعهده بگیرد. او در این ویدیو می‌گوید:

من دیگر از آن‌ها [راکستار] شکایت نمی‌کنم. من تقریباً دو ماه تمام دارم درخواست می‌کنم که صداپیشه آن شخصیت شبیه به من را در تریلر بازی GTA VI برعهده بگیرم. بیایید آنچه را که درست است انجام دهیم. ۵۰۰۰۰ دلار یا ۱۰۰۰۰۰ دلار به من نشان دهید. اجازه دهید صداپیشگی آن شخصیت را برعهده بگیرم. اجازه دهید وقتی بازی منتشر شد بتوانم به دیدار طرفداران خود بروم و با آن‌ها عکس بگیرم.

بی‌توجهی راکستار گیمز به درخواست‌های مکرر جوکر فلوریدا

«جوکر فلوریدا» در پایان ویدیو ادعا می‌کند که «حضورش فضای بازی GTA VI را به واقعیت مرتبط‌تر می‌کند» و به خاطر او «اکنون این بازی به محصولی مورد انتظار تبدیل شده است». آنطور که پیداست، شرکت Rockstar همچنان درخواست‌های «لارنس سالیوان» را نادیده می‌گیرد و حتی نیم‌نگاهی به این موضوع نداشته است. هنوز مشخص نیست جنجال «جوکر فلوریدا» و بازی GTA VI تا کجا پیش خواهد رفت.

شکایت جوکر فلوریدا

طبق آخرین گزارش مالی ناشر Take-Two Interactive، بازی مورد انتظار GTA VI احتمالاً برای عرضه در سال ۲۰۲۵ برای کنسول‌های «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) و «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) آماده می‌شود. این ناشر همچنین اشاره می‌کند که استودیو Rockstar Games می‌خواهد بازی GTA VI بی‌نقص‌ترین شماره از سری «سرقت بزرگ اتومبیل» باشد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.