جزییات دو انفجار مرگبار در گلزار شهدای کرمان با بیش از ۷۰ شهید و ۱۷۰ زخمی + ویدیو

دقایقی پیش در جریان دو انفجار در گلزار شهدای کرمان ده ها نفر به شهادت رسیده و چند ده نفر دیگر نیز زخمی شدند. این انفجارها که در محدوده چهارراه جبلیه کرمان روی داده به گفته معاون سیاسی استاندار کرمان یک حمله تروریستی بوده است. خبرگزاری تسنیم مدعی شده است که در ورودی گلزار شهدای کرمان، دو‌ کیف حاوی بمب وجود داشته است که عامل یا عاملین این حادثه ظاهراً با ریموت آن ها را منفجر کرده‌اند. همچنین این خبرگزاری تعداد کشته شدگان را بیش از ۷۰ نفر و زخمی شدگان را بیش از ۱۷۰ نفر اعلام کرده است.

گزارشات رسمی، شنیده شدن دو صدای انفجار به فاصله ۱۰ دقیقه در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را تایید کرده است.

4803139

یکی از حاضران در محدوده گلزای شهدای کرمان در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح حادثه انفجار گفت: انفجار اول در ابتدای مسیر موکب‌های منتهی به گلزار شهدا(مقابل مسجد فروزی) رخ داد و انفجار دوم در محل دیگر ورودی به سمت محدوده مسجد صاحب الزمان (تخت دریا قلی‌بیگ) رخ داده که در هر دو انفجار جمعیت زیادی حضور داشتند. به گفته وی، جمعیت زیادی در محل انفجار اول حضور داشتند و برآوردها از کشته شدن بیش از ۶۰ نفر خبر می‌دهد.

عکس بمب گذاری در گلزار شهدای کرمان
عکس بمب گذاری در گلزار شهدای کرمان
عکس بمب گذاری در گلزار شهدای کرمان
عکس بمب گذاری در گلزار شهدای کرمان

رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفته است که در این حادثه تا این لحظه ۷۱ نفر از مصدومان توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شده‌اند. متأسفانه ۵۳ نفر از مصدومان در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و به شهادت رسیده‌اند. مراکز درمانی و کدهای پشتیبان دانشگاه های معین در حالت آماده باش قرار دارند.

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.