جزئیات سومین مرحله کالابرگ طرح فجرانه ؛ حساب افراد شارژ شد

سومین مرحله کالابرگ طرح فجرانه از فردا آغاز می‌شود و مشمولان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های دارای دستگاه بارکدخوان، ۱۱ قلم کالای اساسی را بسته به نیاز خود خریداری کنند.

همانگونه که می‌دانید، طرح فجرانه از بهمن ۱۴۰۲ به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب آغاز و دولت مبلغ ۲۲۰ هزار تومان به ازای هر نفر برای یارانه بگیران از دهک ۱ تا ۷ در قالب کالابرگ الکترونیکی واریز کرد. این طرح به مدت ۳ ماه آغاز و بین ۱۷ تا ۲۰ هرماه شارژ شد.

پس از گذشت دوره بهمن و اسفند حالا نوبت به سومین مرحله کالابرگ طرح فجرانه رسیده و حساب تمامی مشمولین طرح فجرانه کالابرگ از امروز صبح یکشنبه، ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ شارز شده است. لازم به ذکر است که فعلاً امکان خرید برای هیچ‌یک از مشمولین وجود ندارد و این افراد بنابر اعلام دولت می‌توانند از فردا دوشنبه، ۲۰ فروردین‌ماه با مراجعه به فروشگاه‌های ذکر شده اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: کدام افراد از جمع یارانه بگیران خارج می‌شوند؟ [+ شیوه اعتراض]

سومین مرحله کالابرگ طرح فجرانه از فردا آغاز می‌شود

طرح فجرانه از ۱۸ بهمن سال ۱۴۰۲ آغاز شد و دولت اعلام کرد که این طرح تا ۳ ماه ادامه دارد. پس از بهمن و اسفند ۱۴۰۲، حالا نوبت به فروردین ۱۴۰۳ رسیده و یارانه بگیران از فردا ۲۰ فروردین می‌توانند برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی به قیمت سال ۱۴۰۱ و معادل ۵۲۳ و ۳۰۰ تومان محاسبه می‌شود و مابقی از محل اعتبار دولت تأمین می‌شود.

۱۱ قلم کالای اساسی که امکان خرید در طرح فجرانه را دارند، در تصویر زیر قابل مشاهده است:

سومین مرحله کالابرگ طرح فجرانه از فردا آغاز می‌شود

سومین مرحله کالابرگ طرح فجرانه از فردا آغاز می‌شود

قیمت ۱۱ قلم کالای اساسی ۷۴۳ هزار ۷۵۰ تومان است که ویژه دهک‌های ۱ تا ۷ یارانه‌بگیر است و این خانوارها می‌بایست مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان را خود پرداخت کرده و مابقی آن از اعتبار دولت معادل ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان پرداخت می‌شود. توصیه می‌کنیم که هنگام مراجعه برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی حتماً در حساب بانکی مبلغی پول واریز کنید تا دچار مشکل نشوید.

یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی دولت به جای ۱۲۰ هزار تومانی قرار گرفت و این اعتبار همان اعتبار اهدایی دولت است که در قالب طرح فجرانه به حساب مشمولین واریز می‌شود.

حساب کالابرگ فجرانه افراد امروز شارژ شده است. این افراد می‌توانند از فردا دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ به فروشگاه‌های مراجعه و کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند. مهلت استفاده از کالابرگ طرح فجرانه تا ۱۸ اردیبهشت خواهد بود و باید به این نکته توجه کنید که هرچه سریع‌تر خرید خود را انجام دهید. دور سوم یارانه طرح فجرانه، دوره آخر است و پس از آن دیگر اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی وجود ندارد.

براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز از زمان شروع طرح (۱۸ بهمن‌ماه) تا پایان روز ۱۳ فروردین‌ماه، در مجموع بیش از ۳۹ میلیون تراکنش موفق خرید انجام شده که طی آن بیش از ۹۱ میلیون بسته غذایی توزیع شده است.

بیشتر بخوانید:

آیا تاکنون از اعتبار طرح فجرانه استفاده کرده‌اید؟ لطفاً تجربه خرید خود و چگونگی روند خرید را با توجه به متفاوت بودن آن در برخی فروشگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.