جزئیات تازه‌ای از حالت زامبی Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر شد

جزئیات تازه‌ای از حالت زامبی Call of Duty: Modern Warfare 3 منتشر شد

در رویداد Call of Duty Next امشب مشخص شد که Modern Warfare 3 نسخه کاملا جدیدی از حالت بازی کلاسیک Zombies به همراه خواهد داشت.

<!–

–>

به‌ جای حالت کلاسیک مبتنی بر راند، Modern Warfare 3 یک قالب PvP جهان باز را روی «بزرگ‌ترین نقشه زامبی کال آو دیوتی تاکنون» ارائه می‌کند که پس از مدرن وارفر ۳ به وارزون نیز خواهد آمد.


مطلب پیشنهادی:تیم ویجیاتو: بازی‌هایی که چند بار خریدیمشون!از کال آو دیوتی تا گاد آو وار!
تیم ویجیاتو: بازی‌هایی که چند بار خریدیمشون!تیم ویجیاتو: بازی‌هایی که چند بار خریدیمشون!

Modern Warfare 3Modern Warfare 3

بخش زامبی Modern Warfare 3 به‌ جای پیشروی به راندهای سخت‌تر با کشتن تمام مُردگان، «منطقه‌ها» (Zones) را برای چالش‌برانگیز کردن اوضاع ارائه می‌کند. مناطق زامبی مقیاس سختی در جهان باز است، جایی که پیشروی به منطقه بعدی دارای دشمنان سخت‌تر و به احتمال زیاد پاداش‌های بیشتر خواهد بود.

Treyarch تایید کرد که در بخش زامبی Modern Warfare 3 سه منطقه (تهدید کم، تهدید متوسط و تهدید بالا) وجود خواهد داشت و سلامت دشمن در هر منطقه افزایش می‌یابد. توسعه‌دهندگان آن را با سختی فزاینده راندها در حالت سنتی مقایسه کردند.

MW3 Zombies همچنین دارای ماموریت‌های داستانی از طریق سه Act سینمایی است که می‌توانند با این مناطق مرتبط باشند. باید مطمئن شوید که از ماشین‌های Pack-a-Punch و Perk استفاده می‌کنید تا شانس زنده ماندن در منطقه و خروج از آن به مکان بعدی را داشته باشید.

Modern Warfare 3Modern Warfare 3
نقشه زامبی

Outbreak در Black Ops Cold War سیستم مشابهی داشت که در آن بازیکنان می‌توانستند به منطقه بعدی که سختی آن افزایش می‌یابد، پیشروی کنند.

به نظر می‌رسد مد زامبی مدرن وارفر ۳ به شدت از حالت محبوب Outbreak الهام گرفته شده است، اما عناصر بسیاری را از حالت DMZ مانند Assimilation، Proximity Chat و اسلات‌های اپراتور قرض گرفته است.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 قرار است در تاریخ ۱۹ آبان‌ ماه برای کنسول‌های پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر شود. 


مطلب پیشنهادی:اسالت رایفل های وارزون ۲: از بدترین تا بهتریناین گروه خشن!
اسالت رایفل های وارزون ۲: از بدترین تا بهتریناسالت رایفل های وارزون ۲: از بدترین تا بهترین


بررسی بازی کانتر استرایک ۲

ویدئویی از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare لو رفت - ویجیاتوویدئویی از بخش چندنفره بازی Call of Duty: Modern Warfare لو رفت - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.