جزئیات اولین رویداد بین المللی چالش نوآوری در شهرهای آسیایی

اولین رویداد بین المللی چالش نوآوری در شهرهای آسیایی با همکاری صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق برگزار می‌شود.

به گزارش سیناپرس، با همکاری صندوق پژوهش و فناوری صنایع خلاق این رویداد با هدف بکار گیری خلاقیت و نوآوری شهروندان در حل مشکلات و چالش های شهری سراسر قاره آسیا توسط پلتفرم incity در مجمع شهرداران آسیایی برنامه ریزی شده و با جمع آوری صدها چالش حقیقی از این شهرها، شهروندان علاقه مند را برای حل این چالش ها در قالب کسب و کارهای نوآورانه گرد هم می آورد.

این رویداد بین المللی توسط مجمع شهرداران آسیایی و طی روزهای ۵ تا ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۳۱ فروردین برای نام نویسی مهلت دارند.

شرکت کنندگان این رویداد استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا در حوزه شهری ، دانشجویان و یا فارغ التحصیلان صاحب ایده در رشته های مدیریت شهری و کارآفرینان مشغول به فعالیت در سازمان های مدیریت شهری هستند.

محورهای کلی همایش شامل: کاهش آلودگی های شهری، مدیریت بلایای طبیعی و پیشگیری از بحران ها ، کاهش اثرات تغییرات اقلیمی مدیریت و حفاظت منابع طبیعی در محیط شهری مدیریت پسماند و کاهش مصرف حفظ فضای سبز و زیست بوم های شهری بهینه سازی مصرف انرژی و استفاده از انرژی های پاک، بازسازی فضاهای عمومی و مرمت ابنیه تاریخی بازیابی معماری و هویت شهری احیا میراث فرهنگی شهری احیا بافت فرسوده ساماندهی اسکان غیر رسمی است.

نوشته جزئیات اولین رویداد بین المللی چالش نوآوری در شهرهای آسیایی اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.