جری ساینفلد از احتمال احیا شدن سریال کمدی Seinfeld خبر داد

جری ساینفلد از احتمال احیا شدن سریال کمدی Seinfeld خبر داد

سریال کمدی Seinfeld یکی از برترین سیتکام‌های تاریخ برشمرده می‌شود که وقتی پس از ۹ فصل بالاخره در سال ۱۹۹۸ به پایان رسید، اپیزود پایانی آن توسط بیش از ۷۶ میلیون بیننده تماشا شد ولی متاسفانه در برآورده کردن انتظارات موفق نبود. اکنون به‌نظر می‌رسد احتمالا در آینده نزدیک شاهد گردهمایی دوباره شخصیت‌ها و ادامه‌ای بر داستان این سریال باشیم.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم Ghosted | یک عاشقانه اکشنکمدی رمانتیک با چاشنی جاسوسی
نقد فیلم Ghosted | یک عاشقانه اکشننقد فیلم Ghosted | یک عاشقانه اکشن

جری ساینفلد؛ خالق و ستاره سریال در یک شوی (نمایش) استندآپ اخیر به تماشاگران گفت که رازی دارد که هنوز نمی‌تواند از آن پرده بردارد و چیزی قرار است اتفاق بیفتد که به پایان Seinfeld مربوط می‌شود.

هنوز اتفاق نیافتاده و فقط اینکه همان چیزی که شما دارید به آن فکر می‌کنید، من و لری (دیگر خالق سریال) هم در حال فکر کردن به آن هستیم. پس خواهید دید… خواهید دید.

جری ساینفلد؛ خالق و ستاره سریال Seinfeld

متاسفانه ساینفلد از صحبت اضافه در این رابطه خودداری کرد و در حال حاضر نمی‌دانیم همکاری مشترک او با دیوید لری شامل چه چیزی می‌شود؛ یک صحنه جدید و اضافه برای پایان سریال یا یک نمایش دورهمی و یا اصلا احیای کامل سریال!

سریال کمدی Seinfeldسریال کمدی Seinfeld

جالب است بدانید در سال ۲۰۱۸ بود که ساینفلد با حضور در برنامه الن دی‌جنرس از ایده احیای این سیتکام بسیار محبوب پرده برداشت اما جزئیات بیشتری را ارائه نداد.

بازیگران سریال Seinfeld تا به حال در معدود پروژه‌هایی با هم همکاری داشته‌اند که از میان مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به گردهمایی آن‌ها در طول فصل هفتم سریال Curb Your Enthusiasm در یک آرک داستانی چندقسمتی، اشاره کرد.


مطلب پیشنهادی:یک فیلم، دو نگاه: نقد فیلم Barbie – همتایی جنسیتی! (رویکرد مثبت)رویارویی برابری با مفاهیم زیبایی
یک فیلم، دو نگاه: نقد فیلم Barbie – همتایی جنسیتی! (رویکرد مثبت)یک فیلم، دو نگاه: نقد فیلم Barbie – همتایی جنسیتی! (رویکرد مثبت)


ویجی‌لاگ پلاس: مشکلات شدید ناتی داگ و انتشار اساسینز کرید میراژ

لانچ تریلر بازی Lords of the Fallen منتشر شد - ویجیاتولانچ تریلر بازی Lords of the Fallen منتشر شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.