جرارد باتلر نقش پدر هیکاپ را در لایو اکشن How to Train Your Dragon ایفا می‌کند

جرارد باتلر نقش پدر هیکاپ را در لایو اکشن How to Train Your Dragon ایفا می‌کند

جرارد باتلر قرار است با نقش‌آفرینی در فیلم لایو اکشن How to Train Your Dragon «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم»، باری دیگر به این فرنچایز برگردد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمننگاهی به برترین آثار ایرلندی با چشم‌های دلربا
برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمنبرترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمن

این بازیگر اسکاتلندی در سری انیمیشن‌های «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» صداپیشه‌ پدر هیکاپ بود و حال قرار است تا این نقش را در لایو اکشن اقتباسی این عنوان هم ایفا کند. بدین ترتیب او به میسون تامس و نیکو پارکر می‌پیوندد که به ترتیب صداپیشگی شخصیت‌های هیکاپ و استرید را در انیمیشن اصلی بر عهده داشتند و حال قرار است در فیلم این عنوان دوباره در نقش همین کاراکترها بازی کنند.

دین دبلوا (Dean DeBlois)؛ فیلمساز نامزد جایزه اسکار که تا پیش از این فیلمنامه سه‌گانه‌ی اصلی How to Train Your Dragon را نوشته و آن آثار را کارگردانی کرده، قرار است تا نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم اقتباسی و جدید این مجموعه را بر عهده داشته باشد.

این سری انیمیشن، داستان پسری نوجوان به نام هیکاپ را روایت می‌کند که در دهکده افسانه‌ای وایکینگ‌ها همراه با پدرش زندگی می‌کند. طی یک‌سری اتفاقات او اژدهایی زخمی را پیدا می‌کند و همین مسیر اصلی قصه و ماجراهای آتی داستان را شکل می‌دهد.

فیلم لایو اکشن How to Train Your Dragonفیلم لایو اکشن How to Train Your Dragon

انیمیشن‌های «چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم» که همچنین با نام «مربی اژدها» هم شناخته می‌شوند بر اساس مجموعه کتاب‌های کرسیدا کوول ساخته شده و مجموع فروش جهانی آن در باکس آفیس به بیش از ۱.۶ میلیارد دلار می‌رسد. سه انیمیشن اسپین آف سریالی دیگر نیز از این مجموعه منتشر شده که در نوع خود به موفقیت نسبتا خوبی رسیده‌اند.

جالب است بدانید این اولین انیمیشن سینمایی کمپانی دریم‌ورکس (Dreamworks) است که تبدیل به فیلم می‌شود و اصطلاحا یک لایو اکشن اقتباسی دریافت می‌کند.

فیلم لایو اکشن How to Train Your Dragon برای اکران در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۲۵ (۲۳ خرداد ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است.


مطلب پیشنهادی:۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیماداستان هواپیما و وحشت؛ یک مسابقه طبیعی
۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیما۲۰ فیلم هیجان‌انگیز با محوریت هواپیما


چرا جی تی ای ۶ باید شبیه GTA IV باشه؟

اولین تیزر از فصل دوم سریال Arcane منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتواولین تیزر از فصل دوم سریال Arcane منتشر شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.