جذاب‌ترین خودروهای CES 2024؛ از رقیب «وحشی» سایبرتراک تا خودرو آینده‌نگرانه هوندا

ces car 65a3b17ffd49184092c45df2

جدیدترین خودروی ملی ترکیه در نمایشگاه CES لاس وگاس خوش درخشید و توانست با طراحی جذاب و ویژگی‌های پیشرفته که معمولا در خودروهای گران‌قیمت‌تر یافت می‌شوند توجه مخاطبان نمایشگاه را به خود جلب کند.

T10F در دسته‌ی سدان‌های اسپرت الکتریکی قرار می‌گیرد و با خطوط طراحی برجسته و عضلانی ظاهری تهاجمی دارد و در کابین خودرو شاهد چندین صفحه‌نمایش برای راننده و سرنشین هستیم.

T10F در بالاترین تیپ، ۴۲۹ اسب بخار توان و ۷۰۰ نیوتن‌متر گشتاور دارد و می‌تواند در زمان ۴٫۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد.

دنیای خودرو به سرعت به سمت فناوری‌های الکتریکی و خودران پیش می‌رود و بسیاری از شرکت‌های خودروسازی سرمایه‌گذاری‌های زیادی در این بخش‌ها داشته‌اند.

ممکن است تعدادی از خودروهای مفهومی که در بالا معرفی شدند لزوما به خط تولید راه پیدا نکنند اما خودروسازان معمولا از فناوری‌ها و طراحی‌ آن‌ها برای تولید خودروهای آینده‌ی خود استفاده خواهند کرد.

CES 2024 با تمام جذابیت‌هایش به پایان رسید و قطعا سال آینده شرکت‌های خودروساز با نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته و نوآورانه مدل‌های هیجان‌انگیزی معرفی خواهند کرد. مدل‌هایی که احتمالا به لطف هوش مصنوعی هوشمندتر خواهند بود و با فناوری‌های جدید ساخت باتری، مسافت بیشتری با یک‌بار شارژ طی خواهند کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.