جدیدترین یخچال سامسونگ با نمایشگر ۳۲ اینچ رونمایی شد

سامسونگ به‌تازگی از یخچال جدیدی رونمایی کرده که دارای یک نمایشگر عمودی ۳۲ اینچ لمسی است. این دستگاه قابلیت‌هایی مثل کنترل لوازم هوشمند خانگی، نمایش تصاویر گوگل فوتوز، سفارش خواربار از آمازون و پخش ویدیو را ارائه می‌دهد.

سامسونگ این یخچال را با نام Bespoke Family Hub Plus معرفی کرد. نمایشگر ۳۲ اینچ این محصول بسیار بزرگتر از نمونه‌های ۲۱.۵ اینچی موجود در نسل‌های قبلی یخچال‌های سامسونگ Family Hub است.

قابلیت‌های Family Hub Plus

Family Hub Plus که از طریق یک بیانیه مطبوعاتی به زبان کره‌ای معرفی شد، سرویس رایگان Samsung TV Plus را ارائه می‌دهد و این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که ۱۹۰ کانال تلویزیونی در ایالات متحده و حدود ۸۰ کانال در کره جنوبی را از طریق برنامه Samsung TV Plus تماشا کنند.

جهت عمودی نمایشگر نیز آن را برای تماشای محتوای رسانه‌های اجتماعی مختلف مثل ویدیوهای تیک‌تاک و یوتیوب مناسب می‌کند‌. نمایشگر ۳۲ اینچ لمسی یخچال سامسونگ از حالت تصویر‌درتصویر (PIP) نیز پشتیبانی می‌کند. در این حالت ویدیوها در یک پنجره شناور پخش می‌شوند و بقیه صفحه برای کارهای دیگر قابل‌استفاده است.

سامسونگ پشتیبانی از گوگل فوتوز را در کنار وان‌درایو که قبلاً در یخچال‌های Family Hub سامسونگ وجود داشت، اضافه کرده است. این ویژگی به کاربران گوگل فوتوز اجازه می‌دهد که محتوای ایجادشده در Family Hub را با گوشی‌های هوشمند به‌اشتراک بگذارند. تصاویر موجود در گوگل فوتوز را نیز می‌توان روی یخچال دانلود و مشاهده کرد. اگر اهل نمایش عکس‌های خانوادگی نیستید، Family Hub Plus از برنامه سفارشی Bespoke Atelier نیز پشتیبانی می‌کند که بوسیله آن می‌توانید نقاشی‌ها و آثار هنری جذاب را روی نمایشگر نشان دهید.

یخچال سامسونگ نمایشگر 32 اینچ

علاوه‌براین، Family Hub Plus از سرویس Amazon Your Essentials نیز پشتیبانی می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد که محصولات و مواد غذایی را که اغلب خریداری می‌کنند از طریق ویجت روی صفحه نمایش لمسی خود سفارش دهند. از این دستگاه می‌توان برای کنترل و نظارت‌بر چندین دستگاه هوشمند استفاده کرد. همچنین، با این دستگاه کاربران دیگر نیازی به خرید هاب اینترنت اشیا جداگانه ندارند. این ویژگی ۶ سرویس SmartThings مانند آشپزی، انرژی و محافظت از لباس‌ها و حیوانات را دراختیار کاربران قرار می‌دهند.

سامسونگ هیچ مشخصات دیگری مثل نرخ نوسازی یا وضوح صفحه‌نمایش، اطلاعات مربوط‌به قیمت یا تاریخ عرضه این یخچال جدید Family Hub خود را فاش نکرده‌است. یخچال سفارشی Family Hub Plus از ۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۱۵ دی‌ماه) در نمایشگاه CES که در لاس‌وگاس آمریکا برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.