جدیدترین مدل‌های آینه کنسول با سبک طراحی مدرن

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و
تحریریه مسئولیتی
درباره محتوای آن ندارد.

خرید وسایل جدید برای خانه همیشه جذاب و پر از هیجان است. یکی از مواردی که سبک دکور خانه را به شدت تغییر می‌دهد، حضور آینه کنسول با سبک طراحی مدرن است. این روزها سبک مدرن با طرح‌های ساده اما لوکسی که دارد، بسیار محبوب و پر طرفدار شده است. خرید لوازم و وسایلی که با سبک مدرن طراحی و تولید شده اند باعث می‌شود تا دکوراسیون داخلی شما ژورنالی و لوکس به نظر برسد.

در جدیدترین مدل های آینه کنسول با سبک طراحی مدرن سعی شده است تا سلیقه‌های مختلف افراد در نظر گرفته شود. بنابراین با وجود طرح‌های مختلفی از آینه کنسول که در سبک مدرن طراحی شده اند، انتخاب و خرید آن با توجه به سلیقه شما ساده تر خواهد بود.

آینه کنسول‌های مدرن معمولا دارای طرح‌های متنوعی هستند اما در نهایت همه آن‌ها ساده و بدون تزیینات اضافه است. منظور از تزیینات حکاکی یا نقوش چوبی است که معمولا در آینه کنسول‌های کلاسیک و سلطنتی وجود دارد.

جدیدترین مدل‌های آینه کنسول

در مدل‌های جدید آینه کنسول با طراحی مدرن معمولا آینه‌ها گرد هستند و کنسول آن دارای کمد و کشوهای ساده یا حتی بدون دسته هستند. نمونه‌هایی از کنسول‌های مدرن وجود دارند که با آینه یا فلز ترکیب شده اند اما آینه‌ها بسیار ظریف و در جایگاه مناسبی از آن قرار دارند.

استفاده از فلز در آینه کنسول های مدرن نیز بسیار مرسوم است. فلز‌های آبکاری شده به رنگ نقره و طلایی باعث می‌شود که ظاهر کنسول لوکس و منحصر به فرد شود. طراح سعی می‌کند تا بهترین حالت ممکن برای ترکیب چوب و فلز را در نظر بگیرد. اگر قصد خرید آینه کنسول مدرن را دارید اما نمی دانید کدام طرح و مدل آن برای خانه شما مناسب است ممکن است کمی دچار سردرگمی و چالش شوید. در این بخش نکات کلیدی قبل از خرید آینه کنسول را خاطر نشان کرده ایم.

1 33

نکات کلیدی خرید آینه کنسول مدرن

در زمان خرید آینه کنسول مدرن نیاز است تا قبل از نهایی کردن سفارش به موارد مهمی دقت کنید. بنابراین شما باید به وسایل موجود در خانه مانند فرش، مبلمان، تابلوها، میز تلویزیون و … توجه داشته باشید. ترکیب کلی وسایل و آینه کنسول در نهایت باید هماهنگی و نظم را در بر داشته باشد.

اگر انتخاب درستی نداشته باشید نه تنها خانه شما زیبا و لوکس نخواهد شد، بلکه ممکن است بعد از پرداخت هزینه‌های گزاف دچار پشیمانی از خرید آینه کنسول شوید. موارد و نکات قابل توجهی وجود دارند که شما در زمان خرید به آن نیاز دارید. هرچه قبل از خرید توجه و دقت داشته باشید، در نهایت از وجود محصولی با کیفیت و مطابق سلیقه تان لذت می‌برید.بهتر است که به نکات زیر توجه ویژه داشته باشید چون بسیار مهم هستند.

در انتخاب رنگ آینه کنسول دقت کنید!

رنگ‌های سفید، طلایی و مشکی بیشترین کاربرد در طراحی جدیدترین مدل های آینه کنسول را دارد. اما شما امکان انتخاب سایر رنگ‌های خنثی مانند طوسی، کرم، و بژ را خواهید داشت. البته اگر اهل ریسک هستید و در ترکیب دکوراسیون خانه از رنگ‌های شاد استفاده می‌کنید، می‌توانید رنگ‌های فانتزی تر را نیز انتخاب کنید. در هر صورت شما باید رنگ آینه کنسول را به گونه ای انتخاب کنید که فضای خانه شما را دلباز کرده و آن را بزرگ تر نشان دهد.

آینه کنسول مدرن با رنگ مشکی بسیار زیبا و جذاب است اما اگر در فضای بسیار کوچک و در کنار لوازم ناهماهنگ استفاده شود، ممکن است ظاهر خانه تان را آشفته و بی نظم نشان دهد. به علاوه در چنین شرایطی آینه کنسول جلوه خود را کاملا از دست می‌دهد.

آینه کنسول مشکی، طلایی برای یک دکوراسیون با مبلمان راحتی ساده (بدون تزیینات کنده کاری و منبت کاری) به همراه یک فرش وینتیج یا کلاسیک با رنگ خنثی مناسب است.

این قانون برای سایر رنگ‌ها نیز صادق است اما آینه کنسول مدرن سفید تقریبا در تمامی دکوراسیون‌ها قابل استفاده است و با لوازم دیگر منزل به راحتی هماهنگ می‌شود. اگر نگران همخوانی رنگ آینه کنسول با سایر لوازم منزل هستید رنگ سفید مشکل شما را حل می‌کند.

ابعاد آینه کنسول را مورد بررسی قرار دهید

ابتدا فضایی که قصد دارید آینه کنسول را در آن قرار دهید را مشخص کنید. بسنجید که چه قدر فضا در اختیار دارید سپس طول نسبی آینه کنسول را تعیین کنید. در مرحله بعد با توجه به متراژی که وجود دارد شروع به انتخاب کنید. این بررسی اولیه به شما کمک می‌کند تا زمان کمتری را به جستجوی آینه کنسول مورد نظر خود اختصاص دهید.

اگر جدیدترین مدل های آینه کنسول را جستجو کنید، با هزاران طرح و رنگ همراه می‌شوید که شما را سردرگم می‌کند. اگر به طور دقیق مشخص کنید که چه ابعادی از آینه کنسول مد نظرتان است. در زمان جستجو ابعادی را مورد بررسی قرار می‌دهید که مناسب فضای خانه تان است. در چنین شرایطی شما به سراغ آینه کنسول با ابعاد خیلی بزرگ یا خیلی کوچک نمی روید و انتخابی درست برای جایگاهی که در نظر گرفته اید، خواهید داشت.

جنس ساخت و کیفیت متریال آینه کنسول را بررسی کنید

در کنار طراحی زیبا، کیفیت مهم ترین فاکتور برای خرید آینه کنسول است. در زمان ساخت آینه کنسول مدرن باید از بهترین و با کیفیت ترین متریال اولیه استفاده شود. هرچه کیفیت مواد اولیه بالاتر باشد مقاومت و دوام آن بیشتر می‌شود. ممکن است تصور کنید که دو محصول با متریال مرغوب و نامرغوب ظاهر یکسانی خواهند داشت.

با این حال تفاوت آن‌ها نه تنها در مقاومت و دوام، بلکه در زیبایی ظاهری هم به چشم می‌خورد. متاسفانه طرح‌های بسیار شیک و لاکچری از آینه کنسول‌های مدرن وجود دارند که با مواد اولیه نامرغوب و ارزان ساخته می‌شود. این آینه کنسول‌ها تنها زیبایی ظاهری داشته و علاوه بر اینکه از کارایی و کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند، باعث می‌شوند که وقت و هزینه‌ای که برای انتخاب و خرید محصول موردنظرتان صرف کرده‌اید نیز به هدر برود.

برای تهیه محصول با کیفیت، از تولید کنندگان معتبری خریداری کنید که در زمان ساخت آینه کنسول از متریال زیر استفاده می‌کند:

● چوب‌ مرغوب درجه یک (گردو، بلوط، راش و …)

● آینه‌‌ی درجه یک بدون حباب و بدون موج که در ساخت آن از جیوه‌ی مقاوم شده استفاده می‌شود و وضوح بالایی دارند.

● استفاده از رنگ‌های پلی استر درجه یک با قدرت پوشانندگی و مقاومت بالا

● به کارگیری یراق آلات با دوام و فلزات آبکاری شده مقاوم

جدیدترین مدل‌های آینه کنسول با سبک طراحی مدرن

مشاهده و خرید جدیدترین مدل های آینه کنسول

در جدید ترین مدل آینه کنسول مدرن، طراحی به گونه ای انجام می‌شود که از تمامی فضای داخلی آن استفاده بهینه شود. در واقع طراح سعی دارد تا با فضاسازی مناسب امکان قرار دادن وسایل و لوازم مختلف را ایجاد کند. همچنین ممکن است آینه کنسول دارای کشوهای مخفی برای قرار دادن طلا و جواهرات باشند یا اینکه کشوهایی به آن اختصاص داده شود تا مدارک مهم را در آن نگهداری کنید. در مجموع آینه کنسول های مدرن علاوه بر ایجاد فضای متفاوت و زیبا، می‌تواند به عنوان یک دکور زیبا در دکوراسیون داخلی منزل شما قرار بگیرد.

جدیدترین مدل‌های آینه کنسول با سبک طراحی مدرن، در دکوراسیون داخلی آریامون وجود دارد که علاوه بر زیبایی ظاهری و کیفیت بالا، دارای فضای مناسبی برای قرار دادن وسایل است. آریامون سعی دارد که محصولات با کیفیت و خاص را با قیمت های منصفانه طراحی و به مرحله تولید برساند. اگر همچنان برای انتخاب و یا خرید آینه کنسول مردد یا سردرگم هستید، می‌توانید جدیدترین مدل های آینه کنسول چوبی را در سایت آریامون به آدرس www.ariamon.com مشاهده کنید. آریامون با امکان خرید حضوری و اینترنتی محصولات چوبی، جدیدترین مدل‌های دکوراسیون چوبی منازل را عرضه و تولید می‌کند. همزمان با مشاهده و بررسی محصولات، امکان دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان این مجموعه نیز وجود دارد.

● مشاوره خرید آینه کنسول (بدون پیش شماره): ۹۰۰۰ ۹۵ ۹۵

● موبایل / واتساپ / تلگرام آریامون: ۰۹۱۲۹۰۰۴۲۸۲

<!–

–>

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.