جدیدترین درایورهای GPU اینتل قابلیت FPS برخی از بازی‌های نسل هشتمی را افزایش می‌دهد

طبق جدیدترین گزارش، جدیدترین درایورهای گرافیکی شرکت «اینتل» (Intel) قادر است قابلیت FPS برخی از بازی‌های نسل هشتمی (مبتنی بر معماری DirectX11) را بین ۵ الی ۱۱۹ درصد افزایش دهد. در ادامه خبر همراه ما باشید.

در حالی که معماری پردازنده‌های گرافیکی Intel قبلاً عملکرد خوبی را در بسیاری از بازی‌های نسل حاضر (مبتنی بر معماری DirectX12) نشان داده است، عناوین قدیمی DX11 و DX9 که همچنان از محبوبیت بالایی نزد گیمرها برخوردار هستند، باید صبورانه منتظر بهینه‌سازی «اینتل» می‌بودند. در ماه آگوست امسال، شرکت Intel نسخه‌ای قابل‌توجه درایور گرافیکی Arc & IrIs را معرفی کرد که قابلیت FPS بازی‌هایی چون Destiny 2 و Overwatch 2 را از ۵ درصد الی ۱۱۹ درصد افزایش داد.

به‌طور میانگین، این به‌روزرسانی درایور پردازنده‌های گرافیکی منجر به بهبود عملکرد ۱۲ درصدی (در Core i5-13400F) به ۱۹ درصد (در Core i9-13900K) پردازنده‌های هسته‌ای شد. اکنون، شرکت Intel فهرستی را از بازی‌هایی را تهیه کرده است که از جدیدترین درایورهای GPU شرکت جهت افزایش قابلیت FPS پشتیبانی می‌کنند. بازی‌های محبوبی اعم از Rainbow Six Siege (با افزایش ۳۲ درصدی)، Payday 3 (نمایش بهبود ۳۷ درصدی) و Call of Duty Black Ops 3 (تجربه چشمگیر ۸۸ درصد) چنین پیشرفتی را تجربه کرده‌اند.

با این حال، قابل‌توجه ترین بهبود پرفورمنس را می‌توان در بازی نقش‌آفرینی Deus Ex Human Revolution مشاهده کرد؛ جایی که بهبود قابل توجه ۱۱۹ درصدی در سرعت FPS در در رزولوشن ۱۰۸۰p وجود دارد. فهرست بازی‌های مبتنی بر معماری DX11 که توسط درایورها ذکر شده است، شامل ۱۷ بازی با API گرافیکی DX11، دو بازی با DX12 و یک اثر با پشتیبانی از DXR می‌شود:

درایورهای جدید اینتل

شایان ذکر است پست وبلاگ رسمی اینتل که به درایور جدید اختصاص داده شده است، به هیچ گونه پیشرفت‌های معماری DX11 اشاره‌ای نکرده است. در عین حال، این پست روی برنامه Game On (برنامه ابتکاری اینتل برای بهینه سازی بازی‌ها در زمان عرضه) تمرکز دارد. این برنامه بازی‌های جدیدی مانند Assassin’s Creed Mirage و Forza Motorsport را برجسته می‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.