جدیدترین اطلاعات از بخش کمپین و مولتی‌پلیر بازی Modern Warfare III منتشر شد

ساعاتی پیش، در جریان بازی Call of Duty Warzone 2.0، اولین نمایش مفصل از بازی موردانتظار «ندای وظیفه: جنگاوری نوین ۳» (Call of Duty: Modern Warfare III) منتشر شد. این نمایش طولانی اطلاعات گسترده‌ای پیرامون بخش کمپین و بخش مولتی‌پلیر بازی ارائه کرد و همچنین مشخص شد حالت پرطرفدار زامبی به این نسخه بازمی‌گردد.

شرکت «اکتیویژن» (Activision) با انتشار تریلری اطلاعات گسترده‌ای از بخش کمپین و مولتی‌پلیر بازی Modern Warfare III در اختیار کاربران گذاشت. با مشاهده تریلر منتشرشده می‌توان گفت بخش داستانی Modern Warfare III ترسناک‌تر و تاریک‌تر از دو نسخه قبلی خواهد بود که اشاره‌هایی به لحظات نسخه اصلی ۲۰۰۹ و مرحله جنجالی «روسیه ممنوع» (No Russian) داشت.

اطلاعات تازه از عنوان Modern Warfare III؛ از بازسازی یک مرحله جنجالی تا بازگشت زامبی‌ها

بخش کمپین بازی Modern Warfare III شامل دو بخش ماموریت‌های سنتی COD و Open Combat Mission خواهد بود. گفتنی است بازیکنان در بخش ماموریت‌های Open Combat آزاد هستند که مرحله را طبق اختیار خود جلو ببرند. به عنوان مثال، بازیکنان آزاد هستند که با اسلحه و تیراندازی همه‌جانبه دشمنان را از بین ببرند یا روش مخفی‌کاری را در پیش بگیرند. به نظر می‌رسد این ماموریت‌ها جزئی از نقشه بازی Warzone 2.0 باشند.

اطلاعات بازی Modern Warfare III

در بخش مولتی‌پلیر، تمامی نقشه‌های نسخه ۲۰۰۹ به صورت بازسازی‌شده در Modern Warfare III وجود دارند. اکتیویژن همچنین سه نقشه جدید در مقیاس بزرگ را برای حالت Ground War و تهاجم و یک نقشه بزرگ مخصوصاً برای حالت War وعده داده است. شایان ذکر است حداقل ده‌ها نقشه در طول رویدادهای زنده به بخش مولتی‌پلیر MWIII منتشر خواهد شد.

همچنین کاربران دوباره می‌توانند حالت زامبی را در بازی Modern Warfare III تجربه کنند. حالت زامبی این بازی توسط استودیو Treyarch ساخته می‌شود و این حالت در جهانی باز و گیم‌پلی بقا اجرا می‌شود. علاوه بر همه این‌ها، همانطور که قبلاً گزارش کردیم، بیشتر محتوای Call of Duty: Modern Warfare II را می‌توان به !Modern Warfare II منتقل کرد. حتی می‌توانید محتوای MWII را از طریق سرور در MWIII پخش کنید.

بازی Modern Warfare III در تاریخ ۱۰ نوامبر (مصادف با ۱۹ آبان ۱۴۰۲) برای کنسول‌های نسل هشتم، نسل نهم و پلتفرم کامپیوتر شخصی (PC) روانه بازار می‌شود. دریافت نسخه‌های پیش‌سفارش بازی مذکور هم‌اکنون موجود است. شما می‌توانید تریلر جدید بازی Modern Warfare III را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.