جدایی آهنگساز بازی‌های Bloodborne و Elden Ring از استودیو FromSoftware

«یوکا کیتامورا» (Yuka Kitamura)، آهنگساز برجسته بازی‌های کامپیوتری چون «بلادبورن» (Bloodborne) و «الدن رینگ» (Elden Ring) اعلام کرد که برای همیشه استودیو FromSoftware را ترک می‌کند. او می‌خواهد حرفه آهنگسازی در صنعت بازی‌های کامپیوتری را به صورت آزاد و فریلنسری ادامه دهد.

به گزارش خبرگزاری VGC، یوکا کیتامورا، آهنگساز سرشناس بسیاری از بازی‌های استودیو «فرام‌سافتور» (From Software) به طور رسمی خبر جدایی خود از استودیو مذکور را تایید کرد. او در صفحه توییتر نوشت:

من قرار است اعلامیه‌ای را امروز منتشر کنم. من تصمیم گرفتم استودیو FromSoftware را ترک کنم، استودیویی که در آن فعالیت می‌کردم. من اکنون قصد دارم از ماه آگوست به صورت آزاد و فریلنسرب در حوزه آهنگسازی فعالیت خود را آغاز کنم.

جدایی آهنگساز سرشناس بازی‌های کامپیوتری از استودیو FromSoftware؛ حمایت Bandai Namco از هنر موسیقی در بازی‌ها

گفتنی است کیتامورا در سال ۲۰۱۳ به استودیو بازی‌سازی FromSoftware ملحق شد. اولین پروژه او در مقام ساخت موسیقی بازی مربوط به عنوان Armored Core: Verdict Day می‌شود. او سپس وظیفه ساخت موسیقی بازی‌هایی چون «دارک سولز ۲» (Dark Souls 2)، «بلادبورن» (Bloodborne)، «دارک سولز ۳» (Dark Souls 3)، «سکیرو: سایه‌ها دوباره می‌میرند» (Sekiro: Shadow Die Twice) و Elden Ring را برعهده گرفت. مشخص نیست که آیا کیتامورا در ساخت موسیقی بازی Armored Core 6 نقش داشته است یا خیر.

جدایی آهنگساز استودیو FromSoftware

اولین بسته‌الحاقی داستانی از بازی نقش‌آفرینی Elden Ring با نام Shadow of the Erdtree در ماه فوریه امسال معرفی شد و هنوز تاریخ انتشار آن به صورت رسمی اعلام نشده است. ناشر «بندای نامکو» (Bandai Namco) اخیراً یک کانال Youtube ایجاد کرده است که موسیقی متن بسیاری از آثار استودیو FromSoftware را در آن‌جا به اشتراک می‌گذارد. «آنتونی ماکاره» (Anthony Macare)، مدیر ارشد بازاریابی و فروش Bandai Namco اروپا در این باره احداث کانال یوتیوب موسیقی FromSoftware گفت:

موسیقی یکی از اجزای اصلی است که می‌تواند یک بازی ویدیویی را به سفری حماسی تبدیل کند که برای همیشه در خاطرات بازیکنان باقی خواهد ماند. ما از این کانال می‌توانیم به‌یادماندنی‌ترین موسیقی‌های متن عناوین خود را با تعداد فراوان به اشتراک بگذاریم و فرانچایزهای خود را خارج از دنیای بازی‌های ویدیویی گسترش دهیم. ما می‌خواستیم طرفداران ما بتوانند آن ماجراها را وارد زندگی روزمره خود کنند و داستان های جدیدی را کشف کنند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.