جان برنثال از دلایل محبوبیت The Punisher نزد طرفداران مارول می‌گوید

جان برنثال از دلایل محبوبیت The Punisher نزد طرفداران مارول می‌گوید

جان برنثال (Jon Bernthal)، ستاره سریال The Punisher نظر خود را در مورد موفقیت این شخصیت و نقش آتی خود در Daredevil: Born Again بیان کرد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۱۰ ویلن مارول که در سال ۲۰۲۳ رونمایی شدندجبهه‌ی آدم بدهای مارول سنگین‌تر شد
۱۰ ویلن مارول که در سال ۲۰۲۳ رونمایی شدند۱۰ ویلن مارول که در سال ۲۰۲۳ رونمایی شدند

جان برنثال در مصاحبه‌ای با رسانه کلایدر، گروه‌هایی از افراد را توصیف کرد که ممکن است به دلایلی مجذوب تماشای عدالت وحشیانه فرانک کسل (Frank Castle) شوند. این لیست شامل طرفداران کتاب‌های مصور، کهنه سربازان نظامی و مردم در سراسر جهان می‌شود. برنثال به عنوان ستاره The Punisher اظهار داشت که در همه افراد کمی «دیدگاه فرانک‌گونه» وجود دارد.

The PunisherThe Punisher

برنثال در ادامه توضیح داد که چه مقدار از شخصیت The Punisher در درون خودش وجود دارد و بر همین اساس نیاز به تصویرسازی برای ایفای نقش مجدد از آن دارد. جان برنثال با توجه به اکراه اولیه‌اش برای بازی دوباره در نقش فرانک کسل، در حال بازگشت بهنقش پانیشر است و اولین بازی خود را در استودیوی مارول در سریال Daredevil: Born Again انجام خواهد داد.

برنتال در صحبت‌های خود اشاره داشت:

او [ فرانک کسل] به شدت در درون من وجود دارد و من عمیقاً به این شخصیت اهمیت می‌دهم. من همچنین می‌دانم که کاملاً ضروری است که اگر این کار را انجام می‌دهیم، آن را به درستی انجام دهیم. ما باید یکپارچگی واقعی برای منبع و آنچه در هسته فرانک قرار دارد، داشته باشیم. من تمام تلاشم را می‌کنم تا مطمئن شوم که اگر زمانی قرار است این کار را انجام دهیم، آن را درست انجام می‌دهیم.

پیش‌تر اعلام شد که شخصیت The Punisher اولین حضور خود را در سریال آینده MCU خواهد داشت. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار، وب سایت ویجیاتو را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.


مطلب پیشنهادی:آشنایی با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ – اسپایدرمنی از آینده‌ی ناگوار مارولاسپایدی سایبرپانکی
آشنایی با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ – اسپایدرمنی از آینده‌ی ناگوار مارولآشنایی با مرد عنکبوتی ۲۰۹۹ – اسپایدرمنی از آینده‌ی ناگوار مارول


داستان کامل شاهزاده پارسی

بازی بتل رویال Halo توسط مایکروسافت کنسل شده است - ویجیاتوبازی بتل رویال Halo توسط مایکروسافت کنسل شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.