جاناتان نولان: سریال Fallout شبیه به بازی فال‌اوت ۵ خواهد بود

مخاطبان و طرفداران فاصله زیادی با آغاز پخش فال‌اوت (Fallout) از شبکه «آمازون» (Amazon) ندارند و اکنون گرداننده این سریال در مصاحبه‌ جدیدی با مجله «توتال فیلم» (Total Film) پیرامون داستان سریال صحبت کرده است. برای مطالعه ادامه خبر سریال Fallout همراه ما باشید.

شرکت «بتسدا» (Bethesda) از همان ابتدا قصد نداشت که «جاناتان نولان» (Jonathan Nolan) یکی از داستان‌های سری بازی Fallout را اقتباس کند. او در اولین ملاقات با «تاد هاوارد» (Todd Howard) بدین نتیجه رسیدند که باید داستان اصیل و جدیدی را از جهان Fallout روایت کنند.

شباهت سریال با بازی Fallout 5؛ تاریخ پخش سریال جدید شبکه آمازون

گفتنی است «نولان» سریال Fallout را با سه‌گانه «شوالیه تاریکی» (The Dark Knight Trilogy) برادرش (کریستوفر) مقایسه می‌کند، چون او در نگارش و ساخت این سریال دست بازتری نسبت به آثار قبلی داشته است. همان‌طور که می‌دانید، هر بازی از سری Fallout هم داستان متفاوتی دارد، اتفاقات آن در شهر جدیدی رخ می‌دهد و یک شخصیت اصلی ناآشنا را معرفی می‌کند. «جاناتان» در ادامه توضیح داد که این مسئله درباره سریال Fallout نیز صدق می‌کند؛ بنابراین، گویا شبکه Amazon بازی Fallout 5 را ساخته و کاربران قرار است ورژن غیرتعاملی آن را تجربه کنند.

سریال Fallout

پس از وقوع یک جنگ هسته‌ای جهانی در سال ۲۰۷۷، داستان با پرش زمانی ۲۱۹ ساله همراه می‌شود. قهرمان سریال با نام «لوسی» (با بازی الا پرنل) در شهر لس‌آنجلس زندگی می‌کند. او کسی است که تمام زندگی خود را در یک Vault در اعماق زمین گذرانده و اکنون برای اولین بار مجبور به بیرون آمدن از آن می‌شود. «کایل مک لاکلن» (Kyle McLachlan) نقش پدر «لوسی» را ایفا می‌کند که ریاست پناهگاه را نیز بر عهده دارد.

در پایان، سریال Fallout از روز ۱۲ آوریل سال ۲۰۲۴ (مصادف با ۲۴ فروردین ۱۴۰۳) از سرویس Amazon Prime Video پخش خواهد شد. شایان ذکر است فصل اول سریال مذکور در قالب هشت قسمت ساخته شده است. موسیقی متن سریال فال‌اوت توسط آهنگساز افسانه‌ای «رامین جوادی» (Ramin Djawadi) تهیه و ساخته شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.