جامعه Call of Duty از صداپیشه کریتوس خشمگین هستند

جامعه Call of Duty از صداپیشه کریتوس خشمگین هستند

کریستوفر جاج، صداپیشه محبوب شخصیت کریتوس در مجموعه God of War، بامداد جمعه به استیج گیم آواردز ۲۰۲۳ آمد و یک شوخی کرد که به دل برخی ننشست. او در گیم آواردز سال پیش بعد از کسب جایزه بهترین بازیگری، یک سخنرانی هشت دقیقه‌ای انجام داد که بسیار طولانی‌تر از حد معمول بود. او امسال برای اهدای جایزه بهترین بازیگری به صحنه آمد و ضمن شوخی با آن اتفاق، این را هم گفت که حداقل آن سخنرانی از کمپین Call of Duty امسال طولانی‌تر بود.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:کوییز ۱۰ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری کالاف دیوتی می‌دانید؟تجربه مشترک همه ما
کوییز ۱۰ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری کالاف دیوتی می‌دانید؟کوییز ۱۰ ویجیاتو؛ چقدر در مورد سری کالاف دیوتی می‌دانید؟

این شوخی توجه توسعه‌دهندگان و بازیکنان Call of Duty را به خود جلب کرد، اما نه به شکلی مثبت. بخشی از جامعه کالاف دیوتی به پلتفرم‌های اجتماعی رو آوردند تا به جاج واکنش نشان دهند. یکی از آن‌ها اجنکیا لیمایه، عضو سابق اینفینیتی وارد بود که واکنش شدیدی به این موضوع نشان داد:

«بامزه بود» ولی آره، معیارهایی که CoD در آن تمام بازی‌های God of War (حتی احتمالا مجموعشان با یکدیگر) را نابود می‌کند نیز به همان اندازه بامزه هستند (شاید حتی بیشتر)

این شوخی به احتمال زیاد ایده خود کریستوفر جاج نبوده باشد و او صرفا این شوخی را از روی تله پرامپتر خوانده باشد، اما در هر صورت او کسیست که انتقادها روانه‌اش شده‌اند. جز کوردن، خبرنگار WindowsCentral نیز یکی دیگر از منتقدان بود:

هر چه دلتان می‌خواهد درباره نقدهای Call of Duty MW3 بگویید، ولی واقعا زشت است که یک شوخی احمقانه‌ای تله پرامپتری را بپذیرید که به بازی‌سازان توهین می‌کند. توسعه آن بازی به شدت سخت بود و سند و گزارش‌های آن هم موجود است. توهین به بازی‌سازان کار اشتباهی بود. «ادای دین به بازی‌سازها»، عجب مزخرفی!

دارسی سندال، مهندس استودیو اسلجهمر گیمز نیز معتقد است که حداقل یکی از همکاران آن‌ها نباید چنین چیزی را روی صحنه بگوید:

راستش به عنوان توسعه‌دهندگان COD چیزهای به مراتب بدتری هم شنیده‌ایم. ما از یک همکار در رویدادی که مثلا قرار است دستاوردهای امسال گیمینگ را جشن بگیرد، چنین انتظاری نداریم. آن هم بعد از تمام اطلاعاتی که درباره روند ساخت آن لو رفت.

بری اسلون، صداپیشه کاپیتان پرایس در مجموعه جدید مدرن وارفر نیز شدیدترین واکنش را داشت و مستقیما به کریستوفر جاج حمله کرد:

می‌گویند آن یارو کریستوفر جاج تمام متن‌هایش را خودش می‌نویسد. با استعداد 👀🤡

گیم آواردز امسال در شبکه‌های اجتماعی با نقدهای زیادی مواجه شده است. بیشتر انتقادها به دو موضوع برمی‌گردد: عدم وجود کوچک‌ترین اشاره‌ای به هزاران بازی‌سازی که شغل خود را از دست دادند، و محدود کردن زمان سخنرانی برندگان جوایز به ۳۰ ثانیه در حالی که بازیگران هالیوودی می‌توانستند چندین دقیقه صحبت کنند.


مطلب پیشنهادی:بهترین اسنایپر رایفل های وارزون ۲فقط یک گلوله!
بهترین اسنایپر رایفل های وارزون ۲بهترین اسنایپر رایفل های وارزون ۲


بهترین بازی های سال ۲۰۲۳ از نگاه ویجیاتو

فیلم نامه Dune 3 تقریبا به صورت کامل نوشته شده است - ویجیاتوفیلم نامه Dune 3 تقریبا به صورت کامل نوشته شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.