ثبت رکورد ۴.۷ میلیون تماشاگر برای افتتاحیه قسمت اول سریال Last of Us

قسمت اول سریال مورد انتظار Last of Us به تازگی پخش شد و در همین راستا دیسکاوری شرکت مادر Warner Bros اعلام کرده که اپیزود اول این سریال با ۴.۷ میلیون تماشاگر آمار جدیدی را ثبت کرده است. به گفته وارنر میزان مخاطبان افتتاحیه این سریال برای HBO پس از شروع قسمت اول House of Dragon در رده دوم قرار دارد و این در حالی است که افتتاحیه Boardwalk Empire در سال ۲۰۱۰ توانست ۴.۸۱ میلیون بیننده را بدست آورد.

House of the Dragon که اسپین اف سریال محبوب Game of Thrones محسوب می‌شود افتتاحیه‌اش در ۲۰۲۲ بود و توانست ۹.۹۸۶ میلیون بیننده را به خود جذب کند که بزرگ‌ترین میزان مخاطب برای یک سریال اصلی در کانال‌ها کابلی و پولی آمریکایی بود. کریگ مازین و نیل دراکمن، تهیه‌کنندگان اجرایی Last Of Us در بیانیه‌ای گفتند که تمرکز ما صرفاً بر روی پدیدآوردن بهترین اقتباس ممکن از داستان اصلی و محبوب بازی برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان بوده است.

سریال last of us

آن‌ها همچنین در ادامه از استقبال تماشاگران از این سریال ابراز خوشحالی کرده‌اند. Casey Bloys رئیس و مدیر HBO همچنین در این رابطه اذعان کرد که آن‌ها از اینکه می‌بینند مخاطبین سریال و بازی به طور یکسان و با علاقه‌ای مشترک این داستان را در پلتفرم جدید سریالی خود نیز تماشا و دنبال می‌کنند هیجان زده هستند و او از مخاطبین این سریال و بازی نیز تشکر کرد.

اقتباس سریالی Last of us بر اساس سری بازی موفق و انحصاری پلی استیشن استودیو Naughty Dog ساخته شده و پدرو پاسکال را در نقش Joel و Bella Ramsey را در نقش Ellie کاراکترهای محبوب و اصلی بازی قرار می‌دهد. فصل اول این سریال قرار است در ۱۰ قسمت به صورت هفتگی ارائه شود و در آن قرار است رویدادهای سری بازی اول که در ۲۰۱۳ منتشر شد و همچنین محتوای دانلودی آن با نام The Last of Us: Left Behind را پوشش دهد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.