ثبت‌نام خودرو خارج از سامانه یکپارچه باعث ایجاد بازار سیاه دیگری شد

مرحلهدومثبت نامخودرو

به نظر می‌رسد هر اقدام یا فکری که در حوزه خودرو گرفته می‌شود در نهایت نه تنها به نفع مردم نشده، بلکه به ضررشان نیز تمام می‌شود. حالا ثبت‌نام خودرو خارج از سامانه یکپارچه نیز دوباره گریبان مردم را گرفته و باعث ایجاد بازار سیاه دیگری شده است.

پیش از انتشار این گزارش، شرکت‌های خودروسازی به منظور ارائه بهتر خدمات به مشتریان و به نوعی جلوگیری از گران‌شدن قیمت خودرو، نوع دیگری از فروش را ایجاد کرده و از طریق ثبت‌نام خارج از سامانه یکپارچه اقدام به نام‌نویسی از متقاضیان کردند.

یکی از چالش‌های ثبت‌نام از طریق سامانه یکپارچه که همواره وجود داشته این بود که ظرفیت به سرعت تکمیل می‌شود و دست مشتریان از رسیدن به خودروهای رویایی‌شان کوتاه می‌ماند. در این میان هستند افرادی که علیرغم پر شدن ظرفیت سایت‌ها در ازای دریافت مبلغی اقدام به ثبت‌نام می‌کنند.

طبق اطلاعات جمع‌آوری شده، مبالغ دریافتی از سوی این افراد برای خودروهای داخلی بین ۲ تا ۵ میلیون تومان متغیر است.

نکته‌ی جالب این است که ثبت نام خودرو از طریق نمایندگان مجاز، بورس، سامانه یکپارچه و سایت رسمی خود خودروسازان انجام می‌شود اما سرانجام همه‌ی آنها بازار سیاهی است که ایجاد می‌شود.

باید منتظر و دید که مسئولین چه واکنشی نسبت به این موضوع نشان خواهند داد و چه تصمیمی خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ثبت‌نام خودرو خارج از سامانه یکپارچه چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.