تیک تو اینتراکتیو ۶۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند

تیک تو اینتراکتیو ۶۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند

تیک تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، کمپانی مادر راکستار، اعلام کرده است که مجبور به اخراج ۵٪ از کل کارمندهای خود (حدود ۶۰۰ نفر) بوده. 

<!–

–>

تیک تو در ماه بهمن اعلام کرده بود که فعلا برنامه‌ای برای تعدیل نیرو ندارد، اما بیانیه جدید این شرکت از اخراج ۵٪ کارکنان و کنسل شدن چند پروژه معرفی نشده خبر می‌دهد. برنامه پیشین کاهش هزینه‌های Take-Two که در ابتدای سال ۲۰۲۳ اعمال شده بود، به شرکت برای ذخیره ۵۰ میلیون دلار کمک کرده بود و با این تعدیل نیرو جدید، ۱۶۰ میلیون دلار دیگر از هزینه‌ها کاسته می‌شود. 


مطلب پیشنهادی:۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانیدبازگشت جان مارستون
۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانید۱۵ نکته که باید پیش از شروع Red Dead Redemption بدانید

این تغییرات کم کم اعمال خواهند شد ولی انتظار می‌رود که تا تاریخ ۳۱ دسامبر ۲۰۲۴ (۱۱ دی ۱۴۰۳) تکمیل شود. نکته جالب این است که Take-Two تنها چند هفته پس از خرید ۴۶۰ میلیون دلاری گیرباکس، تصمیم گرفته که ۶۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج کند. به نظر می‌رسد که این خرید باعث شده که Take-Two از لحاظ مالی در شرایط بدی قرار بگیرد.

تیک-تو تیک-تو

هنوز نمی‌دانیم که این تعدیل نیرو چه بخش‌هایی از تیک تو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و آیا روی روند توسعه جی تی ای ۶ هم تاثیر خواهد داشت یا خیر. تعدیل نیرو به یک مشکل اساسی در صنعت تبدیل شده است، سال ۲۰۲۳ بیش از ۹۰۰۰ بازیساز شغل خود را از دست دادند و این عدد برای سال ۲۰۲۴ از ۸۰۰۰ نفر عبور کرده است.

تعدیل نیرو در سال ۲۰۲۴ به یک لطسم شوم تبدیل شده که گریبان کمپانی‌های بزرگی مثل مایکروسافت، سونی، الکترونیک آرتز، یوبیسافت، رایت گیمر و همچنین استودیوهای کوچک‌تری مثل رلیک، دک ۹، Supermassive و Reikon Games را گرفته است.


مطلب پیشنهادی:چگونه در Red Dead Redemption 2 سریع‌تر جا به جا شویم؟و چطور Fast Travel را فعال کنیم؟
چگونه در Red Dead Redemption 2 سریع‌تر جا به جا شویم؟چگونه در Red Dead Redemption 2 سریع‌تر جا به جا شویم؟


از وضعیت بدخیم دد اسپیس تا رونمایی پرنس آف پرشیا جدید | ویجی‌لاگ پلاس

تیک تو اینتراکتیو ۶۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند - ویجیاتوتیک تو اینتراکتیو ۶۰۰ نفر از کارکنان خود را اخراج می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.