تیم جدیدی در ایکس باکس روی پشتیبانی از کنسول‌های قدیمی کار می‌کند

تیم جدیدی در ایکس باکس روی پشتیبانی از کنسول‌های قدیمی کار می‌کند

قابلیت پشتیبانی از کنسول‌های قدیمی (backwards compatibility) یکی از نکات مثبت ایکس باکس محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که تمرکز روی آن بیشتر هم خواهد شد. 

<!–

–>

سارا باند‌ (Sarah Bond)، رئیس برند ایکس باکس، تیم جدیدی ایجاد کرده است تا روی قابلیت پشتیبانی از کنسول‌های قدیمی کار کنند. این خبر توسط سایت ویندوز سنترال منتشر شده است و این تیم به حفظ بازی‌ها و اطمینان از وجود سازگاری رو به جلو در سراسر اکوسیستم ایکس‌باکس، صرف نظر از شکل ظاهری آن، اختصاص دارد.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Minecraft Legendsمایکروسافت، لطفا بسه!
بررسی بازی Minecraft Legendsبررسی بازی Minecraft Legends

ویندوز سنترال توانسته به یک سری ایمیل داخلی دسترسی پیدا کند که توسط سارا باند به کارکنان فرستاده شده بود. با وجود پیشرفت‌های تکنولوژی طی هر نسل، این اقدام از سوی ایکس باکس بسیار ارزشمند است. این استراتژی به حفظ تاریخ صنعت ویدئو گیم هم کمک بسیاری می‌کند، تاریخی که در چند سال گذشته در خطر بوده است. 

ایکس باکس ایکس باکس

بنیاد تاریخچه بازی‌های ویدیویی سال پیش تحقیقاتی انجام داده که نشان می‌دهد که تنها ۱۳٪ از عناوینی که پیش از سال ۲۰۱۰ به بازار عرضه شده‌اند، در حال حاضر برای خرید در دسترس قرار دارند. از این رو ۸۷٪ از بازی های کلاسیک کاملا از دسترس خارج شده‌اند و به سختی می‌توان آن‌ها را پیدا کرد. 

این شرایط اصلا برای بازیکنان خوشایند نیست و تعدادی تصمیم گرفته‌اند که از ناشران و توسعه دهندگان برای خاموش شدن سرورهای بازی‌های لایو سرویس شکایت کنند. 


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Redfallاتفاقی که نباید می‌افتاد
بررسی بازی Redfallبررسی بازی Redfall


بررسی بازی رایز آو د رونین

تیم جدیدی در ایکس باکس روی پشتیبانی از کنسول‌های قدیمی کار می‌کند - ویجیاتوتیم جدیدی در ایکس باکس روی پشتیبانی از کنسول‌های قدیمی کار می‌کند - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.