تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش تا ۲۱ مهر ماه

سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ تا ۲۱ مهر ماه مهلت دارند از فرصت ایجادشده برای تکمیل ظرفیت پذیرش این آزمون استفاده کرده و نسبت به اعلام وضعیت بومی و انتخاب شغل‌محل مورد نظر خود در سایت این سازمان اقدام کنند.

به گزارش سیناپرس، در اطلاعیه اعلام انتخاب شغل‌محل در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی، آمده است: با توجه به اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی ویژه رشته های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱، به اطلاع داوطلبان این آزمون می رساند در اجرای بندهای ۱ و ۲ بخش پنجم دفترچه آزمون و به منظور تکمیل ظرفیت های باقی مانده مجوز شماره ۹۹۶۶۵ به تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آن وزارت خانه بر اساس معیارهای صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی و ضوابط عمومی و اختصاصی منطبق با مفاد دفترچه آزمون استخدامی این داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب کدشغل محل اقدام کنند.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند تا روز جمعه ۲۱ مهر ماه جاری با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org و مطالعه راهنمای «انتخاب شغل محل در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته های شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱» نسبت به اعلام وضعیت بومی و انتخاب شغل‌محل از فهرست شغل‌محل‌های مندرج در این راهنما اقدام کنند.

زمان اعلام شده برای انتخاب شغل‌محل در مرحله تکمیل ظرفیت غیرقابل تمدید است.

نوشته تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش‌وپرورش تا ۲۱ مهر ماه اولین بار در خبرگزاری سیناپرس | اخبار علمی ایران و جهان. پدیدار شد.

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.