تولید انبوه گلکسی رینگ به زودی آغاز می‌شود؛ گجت جذاب سامسونگ چه زمانی روانه بازارها می‌شود؟

آنطو که پیداست در آینده‌ای نزدیک شاهد تولید انبوه گلکسی رینگ خواهیم بود. سامسونگ حلقه هوشمند خود را با قابلیت‌های جالب عرضه خواهد کرد.

تولید انبوه گلکسی رینگ به زودی آغاز خواهد شد. گلکسی رینگ یا حلقه هوشمند سامسونگ از ۱ سال پیش تاکنون به یکی از محصولات مورد انتظار این برند کره‌ای تبدیل شده است. البته تاکنون شایعات بسیاری نیز از آن منتشر شده و هیچ‌کدام فعلاً تأیید نشده‌اند. اما حالا خبر رسیده است که گجت هوشمند جدید سامسونگ به‌زودی به تولید انبوه خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: گلکسی اس ۲۴ با بدنه تیتانیومی مشابه آیفون ۱۵ ساخته می‌شود؛ سامسونگ در هیچ چیز پا پس نمی‌کشد!

تولید انبوه گلکسی رینگ به زودی آغاز می‌شود

براساس شایعاتی که تا به امروز منتشر شده این حلقه هوشمند ابزاری است برای سنجش شاخص‌های سلامتی از جمله تعداد قدم‌ها و ضربان قلب و بررسی خواب. با اینکه اطلاعات دقیق و رسمی از مشخصات این محصول منتشر نشده، تک‌رادار می‌گوید:

در یک نشان تجاری از شرکت سامسونگ به‌نام گلگسی رینگ (Galaxy Ring) اشاره شده و شرکت این دستگاه را به عنوان ابزار هوشمندی «به شکل یک حلقه برای سنجش شاخصه‌های سلامتی و/یا خواب» تعریف کرده است.

تولید انبوه گلکسی رینگ به زودی آغاز می‌شود

تولید انبوه گلکسی رینگ به زودی آغاز می‌شود

گفتنی است که ابتدای ماه جاری (جولای) نیز خبر دیگری از آزمایش نمونه‌های اولیه گلگسی رینگ در تک‌رادار منتشر شد که بار دیگر به گمانه‌زنی‌ها درمورد عرضه گلگسی رینگ دامن زد. تک‌ رادار می‌گوید: «این نمونه‌های اولیه از لحاظ ثبات و پایداری بررسی شده‌اند.»

خبرگزاری کره‌ای The Elec طی گزارشی مدعی شده که تولید عمده گلگسی رینگ سامسونگ احتمالا از اوایل ماه آگوست آغاز می‌شود و این شرکت قصد دارد محصولات تولیدی خود را هرچه زودتر به دست مشتریان برساند.

با این حال عرضه عمومی و معرفی کامل محصول احتمالا به سال ۲۰۲۴ موکول می‌شود. با توجه به ماهیت حساس این دستگاه و تمرکز آن بر بحث سلامت، سامسونگ باید پیش از عرضه عمومی موانع رگولاتوری مختلفی را پشت سر بگذارد.

تولید انبوه گلکسی رینگ به زودی آغاز می‌شود

تولید انبوه گلکسی رینگ به زودی آغاز می‌شود

اگر تاریخ عرضه را اوایل ۲۰۲۴ در نظر بگیریم، می‌توان انتظار داشت که گلگسی رینگ همراه با گوشی گلگسی اس ۲۴ به کاربران معرفی شود. براساس روند سال گذشته سامسونگ باید در ماه‌های ژانویه یا فوریه منتظر مراسم این شرکت برای عرضه سری جدید گلگسی و احتمالا پوشیدنی جدید این شرکت باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تولید انبوه گلکسی رینگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: پیوست

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.