تولید انبوه ایرپاد ۲۰۲۴ به‌زودی شروع می‌شود؛ عرضه در پاییز

2021 11 apple airpods 3rd generation 638c68e48615ae71282b0ef5

مارک گرمن، تحلیلگر و افشاگر خوش‌سابقه، در جدیدترین قسمت از خبرنامه‌ی Power On می‌گوید که تأمین‌کنندگان اپل در حال آماده‌شدن برای تولید ایرپادهای جدید از ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) هستند. ایرپاد نسل ۳ احتمالاً با دو مدل جدید جایگزین خواهد شد.

گفته می‌شود که مدل‌های جدید ایرپاد شباهت بیشتری به ایرپاد پرو پیدا خواهند کرد و از طراحی جدیدتر و تناسب بهتر و قابلیت شارژ از‌طریق USB-C بهره خواهند برد. مدل گران‌تر به قابلیت حذف نویز فعال و Find My location برای کیس مجهز خواهد بود.

قیمت هدفون اپل مدل ایرپاد نسل ۲ حدود ۱۲۹ دلار و نسل سوم ۱۷۹ دلار است و اپل هم‌زمان آن‌ها را می‌فروشد. ممکن است قیمت هدفون های جدید کمی گران‌تر باشد.

مقالات مرتبط

پس از فروش ضعیف‌تر از حد انتظار ایرپاد نسل سوم، اپل انتظار دارد که با تغییرات جدید بتواند فروش بهتری داشته باشد. اپل ۲۰ تا ۲۵ میلیون دستگاه از مدل‌های جدید را تولید خواهد کرد که بزرگ‌ترین عرضه تا‌به‌حال برای ایرپاد محسوب می‌شود. احتمالاً ایرپادهای جدید درکنار گوشی اپل سری آیفون ۱۶ در پاییز ۱۴۰۳ راهی بازار خواهند شد.

نسل جدید ایرپاد پرو احتمالاً تا سال ۲۰۲۵ معرفی نخواهد شد. تا آن زمان اپل به‌لطف iOS 18 به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری ازجمله «حالت سمعک» برای آن‌ها ارائه خواهد کرد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.