توصیه پلیس آمریکا: این قابلیت را در آیفون کودکان خود غیرفعال کنید

2022 10 iphone 14 pro max homescreen 638bb8b48b284bb39ca50e52

پلیس در مناطق دیگر آمریکا هم به والدین درباره‌ی NameDrop هشدار داده‌ است؛ از‌جمله پلیس واترتاون کانتیکت که از‌طریق فیسبوک هشداری صادر کرد. برخی از والدین در این منطقه در فیسبوک اظهار کردند که اخیراً آیفون کودکان خود را به‌روزرسانی کرده‌اند؛ اما از ویژگی جدید آگاه نبودند.

بعضی از کاربران آیفون گفته‌اند که برخلاف اظهارات پلیس، این ویژگی به‌طور خودکار اطلاعات تماس را مبادله نمی‌کند. همان‌طور‌که ویدئو رسمی اپل نشان می‌دهد، هنگامی‌که دو آیفون نزدیک یکدیگر قرار می‌گیرند، کاربران باید ابتدا وارد بخش اطلاعات تماس خود شوند و سپس انتخاب کنند که شماره تلفن یا ایمیل را به‌اشتراک بگذارند (گزینه‌ی دیگر فقط دریافت اطلاعات شخص مقابل است). سپس روی اشتراک‌گذاری (Share) و درنهایت «انجام شد» ضربه بزنند.

چگونه از نیم‌دراپ استفاده کنیم؟

برای اشتراک‌گذاری اطلاعات از آیفون به آیفون یا اپل واچ، باید ابتدا گوشی آیفون را چند سانتی‌متر بالاتر از آیفون یا اپل واچ شخص دیگر نگه دارید.

برای اشتراک‌گذاری از اپل واچ به اپل واچ دیگر، وارد قسمت مخاطبان در ساعت هوشمند خود شوید. درادامه، روی تصویر خود در گوشه‌ی بالا سمت راست و روی گزینه‌ی اشتراک ضربه بزنید. سپس اپل واچ خود را به نزدیکی اپل واچ شخص دیگر بیاورید. در این حالت، هر دو اپل واچ به لرزش در‌می‌آیند و برقراری اتصال را نشان می‌دهند.

دستگاه‌ها را در نزدیکی هم نگه دارید تا گزینه‌ی NameDrop ظاهر شود. سپس، باید انتخاب کنید که اطلاعات تماس را به‌اشتراک می‌گذارید و اطلاعات طرف مقابل را دریافت می‌کنید یا فقط یکی از آن‌ها را انجام می‌دهید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.